Opis usługi
Oferty handlowe, umowy, dokumenty kadrowe, faktury.
W dobie powszechnej cyfryzacji wiele z tych papierów przygotowywanych jest w wersji elektronicznej. Jeśli chcemy, aby miały one charakter integralny i autentyczny, warto skorzystać z możliwości pieczęci elektronicznej.
W eSIGN możesz wybrać pieczęć elektroniczną dostępną w chmurze lub na czytniku Certum.
Wersja w chmurze działa:
- bez fizycznej karty i czytnika
- na urządzeniach mobilnych z: Androidem lub iOS
- na klasycznym komputerze klasy: PC oraz Mac OS X
Wersja na czytniku zawiera:
- małą, przenośną kartę kryptograficzną mini (wielkość karty SIM jak do telefonu komórkowego – StarCos® 3.5)
- czytnik kart ACS ACR39T – A1 (dostępny tylko w zestawach z czytnikiem)*
- czytnik dostępny z i bez logo Certum (wysyłany losowo)
- certyfikat kwalifikowany CERTUM – jedyny w Polsce automatycznie rozpoznawany jako zaufany w programach ADOBE
- kwalifikowany znacznik czasu wraz z aktywacją (5000 sztuk/miesiąc)
WARIANTY
Wiesz, że potrzebujesz aktywacji pieczęci?
U nas masz 2 warianty
Usługi | Ekspres | Premium |
---|---|---|
pieczęć w 24 godziny | pieczęć w 30 minut (u klienta na miejscu) |
|
Dojazd do klienta | ||
Założenie konta SimplySign | ||
Przygotowanie umowy | ||
Potwierdzenie tożsamości | ||
Wysłanie umowy przez eSIGN | ||
Osobisty opiekun klienta | ||
Telefoniczna pomoc techniczna przez 2 lata | ||
Konfiguracja telefonu/tabletu | ||
Rejestracja certyfikatu w chmurze | ||
Praktyczne szkolenie | ||
OPCJA: Instalacja oprogramowania na komputer | ||
Wybieram | Wybieram |