/, Pomoc/Błędny adres e-mail w umowie / wiadomość z telekodem nie dotarła / wiadomość do pobrania kodu PUK

Błędny adres e-mail w umowie / wiadomość z telekodem nie dotarła / wiadomość do pobrania kodu PUK

  1. Podłącz swój czytnik do portu USB.
  2. Wejdź na stronę https://status.certum.pl/zmiana/auth .
  3. Pobierz i uruchom Aplikację CERTUM
  4. Zaczekaj na pojawienie się w przyciemnionym polu numeru karty.
  5. Wypełnij pola Pesel i imię matki i kliknij Dalej.
  6. Na następnej stronie pojawi się aktualny adres e-mail przypisany do certyfikatu. Aby go zmienić podaj prawidłowy adres poczty. Zaznacz Wyślij ponownie informacje o wydanym certyfikacie na adres email i kliknij Potwierdź dane.
  7. Sprawdź czy przyszła wiadomość z telekodem. Jeśli e-mail nie dotarł do skrzynki odbiorczej, to sprawdź katalog spam.
2018-07-27T16:30:39+02:00