Pozyskanie klienta nie gwarantuje zarobku. Dopiero owocna współpraca może go przynieść. Z tego powodu wiele firm wciąż szuka sposobu na ułatwienie wdrożenia nowego klienta. Jak się okazuje, podpis elektroniczny firmy może w tym pomóc. A jak? Dowiedz się tego z tekstu.

Czego się dowiesz: 

  • Czy podpis elektroniczny może pomóc wdrożyć klienta
  • Jakie narzędzia sprzyjają sprawnego on-boardingowi
  • Jak wykorzystać e-podpis do rozpoczęcia nowej współpracy

Czy podpis elektroniczny firmy pomoże jej wdrażać klientów? 

Według raportu FORBES pozytywne doświadczenia klienta tzw. UX mają coraz większy wpływ na ostateczną ocenę współpracy. W niektórych branżach parametr ten wyprzedza nawet cenę i produkt, jako kluczowy wyróżnik marki.

Według specjalistów w ten sposób rozwija się trend FOMO (strachu przed utratą). Dlatego jeśli firma jest w stanie zagwarantować brak straty dla klienta, ten chętniej skorzysta z jej usług.

A co to oznacza dla firmy?

Udany proces wdrożenia klienta jest ważniejszy niż kiedykolwiek. Na szczęście jest również zdecydowanie łatwiejszy do osiągnięcia, gdyż większość etapów można wykonać online.

Podpis elektroniczny firmy świetnie wpisuje się w ten trend i zdecydowanie warto przemyśleć jego wdrożenie.

O czym jeszcze warto pomyśleć?

Narzędzia, które ułatwią wdrożenie nowego klienta

Poza podpisem elektronicznym firmy jest jeszcze kilka narzędzi, które ułatwią on-boarding klienta.

Ich dobór zależy od branży, jednak ogółem wyróżnia się:

  • Oprogramowanie strony www i bloga
  • Oprogramowanie do maili
  • System do zarządzenia relacjami (CRM)
  • Oprogramowanie ankietowe
  • Media społecznościowe

Pełne wykorzystanie cyfrowego zestawu narzędzi do wdrażania pomaga zapewnić sukces Tobie i Twojemu klientowi w całym cyklu życia relacji.

A co z umowami? Do tego oczywiście przyda się podpis elektroniczny kwalifikowany.

Zalety podpisu elektronicznego w firmie

 Najlepszym zobrazowaniem korzyści wynikających z zastosowania podpisu elektronicznego w firmie jest opinia firmy ADOBE. Stwierdzono w niej 83% poprawę wydajności w uzyskiwaniu dokumentów od klientów oraz 86% oszczędność w obrocie dokumentacją.

…a to nie wszystko…

Wdrożenie podpisu:

  • Przyśpiesza ogólny czas realizacji uzyskania podpisu (nawet z 5 dni do 37 minut).
  • Zmniejsza nawet o 80% szansę popełnienia błędu
  • Zwiększa bezpieczeństwo dokumentów
  • Poprawia dostępność dokumentów dla firmy i klienta
  • Sprzyja oszczędności

Podsumowanie

Podpis elektroniczny firmy to świetne rozwiązanie dla nowoczesnych biznesów. Stosunek jakości do ceny takiego rozwiązania jest genialny, a sam podpis usprawnia pracę praktycznie każdego działu przedsiębiorstwa.

Jeśli chcesz zamówić podpis elektroniczny dla firmy, to skontaktuj się z nami.