Dlaczego potrzebujesz kwalifikowanego podpisu elektronicznego?

Posiadanie podpisu elektronicznego kwalifikowanego oznacza tak naprawdę wejście na nowy poziom biznesu. Sprostaj wymaganiom XXI wieku! Teraz to łatwe, bo wdrażamy/odnawiamy dla Ciebie e-podpisy!

ZUS, US, JPK – wszystkie formalności urzędowe są do załatwienia online z e-podpisem. Możesz podpisać dokumenty potrzebne do założenia firmy albo wysłać sprawozdanie finansowe do KRS bez wychodzenia z domu! Zobacz jakie to proste z bezpiecznym podpisem elektronicznym.

Jak wygląda forma i sposób złożenia oferty po 18 kwietnia 2018 roku?

Forma i sposób złożenia ofert są każdorazowo określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pamiętaj, nie ma jednej uniwersalnej procedury, to zamawiający decyduje o warunkach składania ofert.

Znajdź w SIWZ informację, jaką drogą powinna być złożona Twoja oferta.

Podpisanie oferty wymaga e-podpisu. Za chwilę dowiesz się jak go zdobyć.

Sprawdź, czy podmioty, których oświadczenia będą Ci potrzebne dysponują podpisem elektronicznym.

Wypełnione, podpisane, spakowane i zaszyfrowane oferty prześlij we wskazany sposób do zamawiającego.

WARIANTY

Wiesz, że potrzebujesz aktywacji podpisu elektronicznego?

To jednorazowe spotkanie doradcy eSIGN z klientem, które trwa średnio 30 minut. Składa się na niego:

1. Indywidualne stworzenie umowy pod konkretnego klienta i specyfikę jego potrzeb.
2. Szybka i profesjonalna obsługa u klienta w jego firmie lub domu.
3. Szkolenie z obsługi e-podpisu w usłudze premium lub flextime.

U nas masz aż 3 warianty

USŁUGA FLEXTIME e-podpis w 30 minut (nawet po godzinach pracy)
NOWOŚĆ
USŁUGA PREMIUM e-podpis w 30 minut (u klienta na miejscu) USŁUGA EKSPRES e-podpis w 24 godziny
Elastyczne godziny obsługi klienta
Praktyczne szkolenie
Telefoniczna pomoc techniczna przez 2 lata
Rejestracja certyfikatu na karcie
Instalacja oprogramowania
Osobisty opiekun klienta
Wysłanie umowy przez esign
Potwierdzenie tożsamości
Przygotowanie umowy
Dojazd do klienta
USŁUGA FLEXTIME e-podpis w 30 minut (nawet po godzinach pracy)
NOWOŚĆ
Elastyczne godziny obsługi klienta
Praktyczne szkolenie
Rejestracja certyfikatu na karcie
Instalacja oprogramowania
Telefoniczna pomoc techniczna przez 2 lata
Osobisty opiekun klienta
Wysłanie umowy przez esign
Potwierdzenie tożsamości
Przygotowanie umowy
Dojazd do klienta
USŁUGA PREMIUM e-podpis w 30 minut (u klienta na miejscu)
Praktyczne szkolenie
Rejestracja certyfikatu na karcie
Instalacja oprogramowania
Telefoniczna pomoc techniczna przez 2 lata
Osobisty opiekun klienta
Wysłanie umowy przez esign
Potwierdzenie tożsamości
Przygotowanie umowy
Dojazd do klienta
USŁUGA ESKPRES e-podpis w 24 godziny
Osobisty opiekun klienta
Wysłanie umowy przez esign
Potwierdzenie tożsamości
Przygotowanie umowy
Dojazd do klienta

TYLKO DLA NASZYCH KLIENTÓW DODATKOWE MATERIAŁY W WERSJI ELEKTRONICZNEJ (PDF) O WARTOŚCI 150 ZŁ – GRATIS! Aby je otrzymać, zgłoś się do doradcy!

Który zestaw będzie dla Ciebie lepszy?

iphone-epodpis

SimplySign

2 LATA – 389 ZŁ NETTO
3 LATA – 549 ZŁ NETTO


Dowiedz się więcej



  • Wybrany przez 79% klientów w 2019 roku.
  • Podpis zawsze przy Tobie (w telefonie, tablecie)
  • Łatwa w użyciu technologia mobilna
  • Szybkie wdrożenie podpisu

DODATKOWE INFORMACJE:

  • Podpis mobilny w chmurze
  • Okres ważności usługi: 24 miesiące
  • W przeliczeniu koszt miesięczny: 15,79 zł netto
  • Oprogramowanie do obsługi podpisu, weryfikowania i podpisywania dokumentów
  • Kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk /miesiąc)
  • Certyfikat kwalifikowany Certum jest jedynym w Polsce automatycznie rozpoznawanym jako zaufany w programach ADOBE (np. Adobe Reader)
logo-wspierany-przez-adobelogo-certum
elektroniczny-podpis

Zestaw Mini

2 LATA – 389 ZŁ NETTO
3 LATA – 549 ZŁ NETTO


Przejdź do formularza



  • Dopasowane do użytku przez jedną osobę
  • Kompaktowe rozmiary

W SKŁAD ZESTAWU WCHODZĄ:

  • Karta kryptograficzna mini (wielkość karty do smartfona)
  • Czytnik kart mini (jak pendrive, model ACR39T-A1 USB)
  • Oprogramowanie do obsługi karty, podpisywania i weryfikacji dokumentów
  • Kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk /miesiąc)
  • Certyfikat kwalifikowany Certum jest jedynym w Polsce automatycznie rozpoznawanym jako zaufany w programach ADOBE (np. Adobe Reader)
logo-wspierany-przez-adobelogo-certum

TROCHĘ O NAS

Dlaczego my?

Rozsądni przedsiębiorcy wiedzą, jak oszczędzać pieniądze. My każdego dnia im w tym pomagamy. W jaki sposób? Od A do Z wdrażamy podpisy elektroniczne, współpracując zarówno z korporacjami, jak i małymi firmami, czy organami państwowymi. Chcesz dołączyć do grona naszych zadowolonych klientów? Sprawdź, w jaki sposób możesz wykorzystać podpis elektroniczny XXI w. u siebie.

Dowiedz się więcej
icon_dlaczego_my

Sprawdzona firma

Oszczędzamy nerwy. Działamy sprawnie i konkretnie.

icon_OD_DESKI_DO_DESKI_esign

Od deski do deski

Kompleksowo załatwisz wszystko w jednym miejscu.

icon_WYGODNA_PŁATNOŚĆ_esign

Wygodna płatność

Możesz zapłacić gotówką, kartą lub przelewem.

autorytet_esign

Autorytet

Ponad 10000 godzin spędzonych na wdrażaniu e-podpisów.

ubezpieczenie

Ubezpieczenie

Twoje bezpieczeństwo gwarantowane sumą 1 000 000 zł.

esign_icon_dumnie_wspieramy

DUMNIE WSPIERAMY

1% zysku przeznaczamy dla Domu Dziecka nr 2 w Warszawie

<24

Godziny

Zajęło nam wydanie 94% e-podpisów

10000+

Zadowolonych firm

W ostatnich 6 latach

15000+

Certyfikatów

Takie doświadczenie daje pewność

Wsparcie techniczne

Łatwa i szybka pomoc od eSIGN przez aplikację TeamViewer

Przerastają Cię kwestie techniczne i potrzebujesz wsparcia? A może nie chcesz tracić czasu i wolisz, aby ktoś zrobił wszystko za Ciebie?

Każdemu z naszych klientów gwarantujemy kompleksowe wsparcie techniczne. Nie tylko wyjaśniamy najbardziej zawiłe kwestie, ale również prowadzimy za rękę przy konfiguracji poszczególnych usług.

Dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu możemy łatwo połączyć się z Twoim komputerem. To pozwoli nam skutecznie pomóc ci przy całym procesie instalacji, zupełnie tak, jakby nasz asystent siedział koło Ciebie przy biurku, na fotelu obok.

Następnie krok po kroku przeprowadzimy pełną konfigurację usług związanych z kwalifikowanym podpisem elektronicznym. To wszystko jest możliwe całkowicie zdalnie, za sprawą aplikacji TeamViewer. Skąd ją wziąć me jak jej używać?

Co możemy dla Ciebie zrobić w ramach wsparcia technicznego? Nasi specjaliści pomogą Ci w takich sprawach jak:

  • instalacja oprogramowania na nowym komputerze (na życzenie połączymy się me zrobimy to za Ciebie),
  • konfiguracja e-podpisu w programie Płatnik,
  • konfiguracja przeglądarki internetowej pod aukcje elektroniczne,
  • rozwiązywanie problemów związanych m.in. z brakiem kluczy nadrzędnych, certyfikatów, sterowników 3PKCS,
  • pomoc związana z kodami PIN, PUK (zmiana kodu PIN, odzyskanie kodu PUK),
  • pomoc w wysyłce deklaracji VAT do US (m.in. w programach e-Deklaracje, e-mikrofirma, fillUp),
  • asysta przy wysyłaniu sprawozdania finansowego. To wszystko jest możliwe całkowicie zdalnie, za sprawą aplikacji TeamViewer.

OPINIE

Nasi klienci:

Anna P.

Polecam całkowicie firmę eSIGN- elastyczni, pomocni oraz szybcy w działaniu. Są w stanie wykonać każde pilne zlecenie w ciągu dosłownie chwili – łącznie z załatwieniem i wyrobieniem wszystkiego na miejscu u szefa za granicą :). Polecam cały zespół – wszyscy pomocni, profesjonalni i co najważniejsze – skuteczni. Customer service na światowym poziomie!

Wojtek R. Grupa Marketingowa TAI

Bardzo profesjonalna obsługa na miejscu u klienta (w naszym przypadku biuro). Fachowo, sprawnie z zaangażowaniem, szkoleniem praktycznym i w miłej atmosferze. Szczególnie polecam Pana Macieja Grendusa, z którym już 2 razy załatwialiśmy kwestie związane z podpisami kwalifikowanymi:)

Iwona P.

Miałam ogromną przyjemność współpracy z p. Moniką, która wykazała się nie tylko pełnym profesjonalizmem, chęcią pomocy, dyspozycyjnością w każdym czasie, ale także ujmującą kulturą osobistą. Życzyłabym sobie więcej takich doświadczeń w życiu zawodowym. Polecam ogromnie i pozdrawiam!

ZAUFALI NAM

Kontakt

Patryk Kłoda

tel. (+48) 570 243 024
email: patryk@esign.pl

Formularz kontaktowy:

    Akceptuję regulamin Przeczytaj regulamin



    Przesłane informacje są szyfrowane i w pełni bezpieczne. Przesłanie danych kontaktowych za pomocą powyższego Formularza kontaktowego jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Super Savers Sp. z o.o. w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania usługi przez Spółkę w sposób zgodny z Polityką prywatności.

    Nie masz czasu wypełniać formularza?
    Zadzwoń, a pomożemy

    +48 732 083 870

    +48 22 602 23 55