Odnowienie podpisu elektronicznego
Zapewnij sobie możliwość dalszego składania sprawozdań do KRS, brania udziału w przetargach i zamówieniach, a także załatwiania formalności w różnych obszarach życia prywatnego oraz zawodowego. Prowadź dalej swój biznes sprawnie, bez marnowania czasu na dojazdy i wydawania niepotrzebnie pieniędzy na kurierów oraz znaczki pocztowe.
SimplySign
1068,00 zł – 1528,00 zł NETTOWybierz opcje This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
Zestaw Mini
1068,00 zł – 1528,00 zł NETTOWybierz opcje This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
Migracja
599,00 zł – 899,00 zł NETTOWybierz opcje This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
Czy odnowienie to jedyne rozwiązanie?
Oczywiście, że nie. Możesz skorzystać z usługi migracji Twojego podpisu elektronicznego. To proces przeniesienia dotychczasowego podpisu elektronicznego z czytnika Mini Certum do podpisu mobilnego Simply Sign. To rozwiązanie, które mocno rekomendujemy. Migracji możesz dokonać, gdy Twój dotychczasowy podpis dobiega końca lub w dowolnym momencie jego trwania.
Sprawdź, jakie korzyści da Ci migracja e-podpisu z karty fizycznej do chmury:
podpisujesz dokumenty w dowolnym miejscu i czasie, na telefonie, tablecie lub komputerze
masz pewność, że nie zgubisz, ani nie zniszczysz swojego podpisu elektronicznego (nawet jeśli zgubisz telefon)
oszczędzasz czas i pieniądze. Wszystko zrobisz w 5 minut bez odchodzenia od komputera.
TROCHĘ O NAS
Dlaczego my?
Jeśli chcesz wygrać dowolną grę, najpierw musisz grać zgodnie z zasadami. Dopiero kiedy zwyciężysz, możesz wyznaczać nowe zasady. Tak samo jest w biznesie. Elektroniczny podpis dzisiaj nie jest zachcianką, tylko koniecznością, bez której Twój biznes zostaje w peletonie. Jeśli chcesz się liczyć, nie pozostaje Ci nic innego jak wdrożyć go jak najszybciej. Z naszym zespołem ten proces jest szybki, intuicyjny i pozbawiony błędów.
Kto powinien skorzystać z usługi identyfikacji elektronicznej z podpisem kwalifikowanym?
Elektroniczny podpis jest przydatny zarówno dla przedsiębiorców, którzy chcą zredukować koszty operacyjne swojego biznesu i iść z duchem czasu, jak i dla przeciętnego obywatela, który chce uniknąć długich kolejek w urzędzie gminy czy skarbowym. Finansiści, księgowi, specjaliści ds. kadr i płac są szczególnie zainteresowani elektronicznym podpisem, ponieważ zapewnia im on bezpieczeństwo i wygodę przy wysyłaniu deklaracji przez Internet.
Aktywacja = prostsza obsługa dokumentacji
Podpis elektroniczny jest również skierowany do notariuszy, pełnomocników kancelarii notarialnych i komorników, a także osób, których podpis musi uwzględniać pełnioną funkcję. Dzięki elektronicznemu podpisowi, biura rachunkowe będą mogły efektywniej obsługiwać swoich klientów w kontaktach z różnymi urzędami i instytucjami.
Co umożliwia podpis kwalifikowany?
ZUS, US, JPK – wszystkie formalności urzędowe są do załatwienia online z e-podpisem. Możesz podpisać dokumenty potrzebne do założenia firmy albo wysłać sprawozdanie finansowe do KRS bez wychodzenia z domu! Z bezpiecznym podpisem elektronicznym jest to proste i bezpieczne.
Certyfikat kwalifikowany
Masz już podpis elektroniczny, ale szukasz nowych, lepszych rozwiązań? Przedłużymy Twój dotychczasowy certyfikat kwalifikowany. Dzięki temu Twój biznes będzie się liczył w stawce.
Jak uzyskać podpis kwalifikowany?
Aby uzyskać certyfikat do kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystarczy odwiedzić nasz sklep lub skontaktować się z biurem obsługi klienta. Dedykowany opiekun klienta przeprowadzi Cię przez wdrożenie.
Sprawdzona firma
Oszczędzamy nerwy. Działamy sprawnie i konkretnie.
Od deski do deski
Kompleksowo załatwisz wszystko w jednym miejscu.
Wygodna płatność
Możesz zapłacić gotówką, kartą lub przelewem.
Autorytet
Ponad 10000 godzin spędzonych na wdrażaniu e-podpisów.
Ubezpieczenie
Twoje bezpieczeństwo gwarantowane sumą 1 000 000 zł.
DUMNIE WSPIERAMY
1% zysku przeznaczamy dla Domu Dziecka nr 2 w Warszawie
<24
Godziny
Zajęło nam wydanie
95% e-podpisów
14 000+
Zadowolonych firm
W ostatnich
9 latach
20 000+
Certyfikatów
Takie doświadczenie
daje pewność
OPINIE
Nasi klienci:
Elżbieta Niesłuchowska
Pan Michał pojawił się punktualnie. W bardzo miły i przystępny sposób wszystko wytłumaczył. Przesympatyczne oraz rzeczowe spotkanie. Oceniam 10/10! Zdecydowanie rekomenduję współpracę!
Tomasz Tronina
Bardzo profesjonalna i rzetelna obsługa, punktualność i kultura osobista. Pełen profesjonalizm. Dziękuję za współpracę.
Małgosia Szadkowska
Firma rzetelna, dzała szybko i bezboleśnie :) Profesjonalna obsługa klienta, zwłaszcza niezwykle pomocny i kompetentny Pan Bartłomiej Bokota. Polecam!