Zespół
Poznaj zapracowany zespół eSIGN.
![kamil](https://esign.pl/wp-content/uploads/2019/10/kamil.png)
Kamil
Pierwszy z ojców sukcesu eSIGN, przez którego głowę przepływa 100 pomysłów na sekundę. Jedynie sobie znanym sposobem, wyłania te najlepsze i najbardziej innowacyjne, czym wciąż zawstydza wielkich producentów.
![marcin](https://esign.pl/wp-content/uploads/2019/10/marcin.png)
Marcin
Drugi z ojców sukcesu eSIGN, którego największym talentem jest czytanie pomysłów Kamila i układanie z nich, niczym z klocków Lego, realnego produktu lub usługi, który rozwiązuje problemy naszych klientów.
![ewelina-sawczuk](https://esign.pl/wp-content/uploads/2019/10/ewelina-sawczuk.png)
Ewelina
Ewelina emanuje spokojem i pogodą ducha. Wyjaśnianie korzyści z e-podpisu opanowała do perfekcji. Do każdej rozmowy podchodzi indywidualnie i pomaga dokonać najlepszych wyborów. Zwolenniczka technologii SimplySign.
![dominik-knop](https://esign.pl/wp-content/uploads/2019/10/dominik-knop.png)
Dominik
Dla tego człowieka nie ma pytań bez odpowiedzi. Każdy nowy temat rozpoczyna z entuzjazmem. Nie ustaje w zgłębianiu tajników podpisu elektronicznego. Bądźcie czujni, Dominik zaraża optymizmem, przy nim nie można się nie uśmiechnąć!
![maciej-klafczynski](https://esign.pl/wp-content/uploads/2019/10/maciej-klafczynski.png)
Maciej
Rozwiązywacz problemów wszelakich. Jego umiejętność patrzenia na sprawę z wielu różnych perspektyw sprawia że klienci mają w nim prawdziwego doradcę. Dla Maćka e-podpis to punkt wyjścia do usprawniania procesów w firmie.
![Michal_Wojdat](https://esign.pl/wp-content/uploads/2021/04/Michal_Wojdat.png)
Michał
Służy pomocą i ogromnym branżowym doświadczeniem dla naszych Handlowców. Rozwiązuje najtrudniejsze sytuacje i zbiera zasłużone pochwały od klientów za profesjonalną obsługę i pełne zaangażowanie.
![bartek](https://esign.pl/wp-content/uploads/2022/07/bartek.png)
Bartek
Najmłodszy w zespole, dodaje sił zespołowi pozytywnym nastrojem i zapałem do pracy. Nazywamy go „mistrzem opinii”, bo jest liderem pozytywnych rekomendacji i wyrazów uznania uzyskanych od klientów.