Odnowienie podpisu elektronicznego

Certum – odnowienie podpisu to działanie abyś mógł nadal bez problemów składać sprawozdania KRS, ZSMOPL, brać udział w zamówieniach JEDZ oraz załatwiać inne sprawy urzędowe, wymagające podpisu elektronicznego. Bez marnowania czasu i nerwów na kolejki w urzędach.

Dowiedz się więcej

Czy to jedyne rozwiązanie?

Oczywiście, że nie. Możesz skorzystać z usługi migracji Twojego podpisu elektronicznego. To proces przeniesienia dotychczasowego podpisu elektronicznego z czytnika Mini Certum do podpisu mobilnego Simply Sign. To rozwiązanie, które mocno rekomendujemy. Migracji możesz dokonać, gdy Twój dotychczasowy podpis dobiega końca lub w dowolnym momencie jego trwania.

Sprawdź, jakie korzyści da Ci migracja e-podpisu z karty fizycznej do chmury:

  • podpisujesz dokumenty w dowolnym miejscu i czasie, na telefonie, tablecie lub komputerze
  • masz pewność, że nie zgubisz, ani nie zniszczysz swojego podpisu elektronicznego (nawet jeśli zgubisz telefon)
  • oszczędzasz czas i pieniądze. Wszystko zrobisz w 5 minut bez odchodzenia od komputera.

Zdecyduj, czy chcesz odnowić podpis, lub po prostu skorzystaj z migracji!

Odnowienie

Migracja

Migracja

Migracja z czytnika Mini na Simply Sign
Wybierz tę opcję, jeśli nie chcesz więcej zastanawiać się, gdzie jest Twój e-podpis. Jeśli zdecydujesz się na migrację, to do czasu wygaśnięcia podpisu na czytniku będziesz posiadać swój e-podpis w dwóch formach: mobilnej oraz standardowej.

2 lata

3 lata

Ekspres

899,00 zł netto

Wybierz rodzaj odnowienia podpisu elektronicznego

Wersja mini Wybierz tę opcję, jeśli Twój e-podpis znajduje się na karcie kryptograficznej, a do jej obsługi służy czytnik kart mini (wielkości pendrive). Dotyczy również wersji standard.

Wersja SimplySign Wybierz tę opcję, jeżeli używasz e-podpisu w wersji mobilnej, na tablecie lub smartfonie.

Mini

SimplySign

2 lata

3 lata

Standard

Ekspres

519,00 zł netto

Ekspres

W opcji ekspres nasz doradca przeprowadza migrację zdalnie poprzez połączenie z Twoim komputerem. Twoim jedynym zadaniem jest pobranie i zainstalowanie oprogramowania do połączenia zdalnego.

Uwaga

Migracja certyfikatu kwalifikowanego nie kończy się na zakupie kodu do migracji. Aby przenieść podpis elektroniczny, należy kod AKTYWOWAĆ.

Migracją podpisu elektronicznego warto zainteresować się przed wygaśnięciem obecnego podpisu (min. 14 dni) lub w dowolnej chwili jego trwania. Sam proces migracji podpisu elektronicznego jest bardzo przyjazny – program prowadzi Cię w kilku prostych krokach.

Standard

W opcji standard wysyłamy Ci e-mailem kod aktywacyjny oraz instrukcję – odnowienie e-podpisu przeprowadzasz samodzielnie.

Ekspres

W opcji ekspres nasz doradca odnawia e-podpis zdalnie poprzez połączenie z Twoim komputerem. Twoim jedynym zadaniem jest pobranie i zainstalowanie oprogramowania do połączenia zdalnego.

Uwaga

Odnowienie certyfikatu kwalifikowanego nie kończy się na zakupie kodu do odnowienia. Aby przedłużyć podpis elektroniczny, należy kod AKTYWOWAĆ przed końcem ważności posiadanego certyfikatu, którego ważność ma być przedłużona.”

Przedłużeniem podpisu elektronicznego warto zainteresować się co najmniej na 14 dni przed wygaśnięciem posiadanego certyfikatu kwalifikowanego, ponieważ odnowieniu podlegają jedynie ważne certyfikaty kwalifikowane. Sam proces przedłużenia podpisu elektronicznego jest bardzo przyjazny – program prowadzi Cię w kilku prostych krokach. Wybierasz, czy nowy certyfikat ma być ważny od razu, czy z opóźnieniem, od momentu upływu okresu ważności certyfikatu bieżącego.

W obu opcjach (wersja mini, wersja SimplySign) w zakresie przedłużenia podpisu elektronicznego zapewniamy pomoc techniczną przez cały okres trwania certyfikatu.

TROCHĘ O NAS

Dlaczego my?

Rozsądni przedsiębiorcy wiedzą, jak oszczędzać pieniądze. My każdego dnia im w tym pomagamy. W jaki sposób? Od A do Z wdrażamy podpisy elektroniczne, współpracując zarówno z korporacjami, jak i małymi firmami, czy organami państwowymi. Chcesz dołączyć do grona naszych zadowolonych klientów? Sprawdź, w jaki sposób możesz wykorzystać podpis elektroniczny XXI w. u siebie.

Dowiedz się więcej
icon_dlaczego_my

Sprawdzona firma

Oszczędzamy nerwy. Działamy sprawnie i konkretnie.

icon_OD_DESKI_DO_DESKI_esign

Od deski do deski

Kompleksowo załatwisz wszystko w jednym miejscu.

icon_WYGODNA_PŁATNOŚĆ_esign

Wygodna płatność

Możesz zapłacić gotówką, kartą lub przelewem.

autorytet_esign

Autorytet

Ponad 10000 godzin spędzonych na wdrażaniu e-podpisów.

ubezpieczenie

Ubezpieczenie

Twoje bezpieczeństwo gwarantowane sumą 1 000 000 zł.

esign_icon_dumnie_wspieramy

DUMNIE WSPIERAMY

1% zysku przeznaczamy dla Domu Dziecka nr 2 w Warszawie

<24

Godziny

Zajęło nam wydanie 94% e-podpisów

10000+

Zadowolonych firm

W ostatnich 6 latach

15000+

Certyfikatów

Takie doświadczenie daje pewność

OPINIE

Nasi klienci:

Anna P.

Polecam całkowicie firmę eSIGN- elastyczni, pomocni oraz szybcy w działaniu. Są w stanie wykonać każde pilne zlecenie w ciągu dosłownie chwili – łącznie z załatwieniem i wyrobieniem wszystkiego na miejscu u szefa za granicą :). Polecam cały zespół – wszyscy pomocni, profesjonalni i co najważniejsze – skuteczni. Customer service na światowym poziomie!

Wojtek R. Grupa Marketingowa TAI

Bardzo profesjonalna obsługa na miejscu u klienta (w naszym przypadku biuro). Fachowo, sprawnie z zaangażowaniem, szkoleniem praktycznym i w miłej atmosferze. Szczególnie polecam Pana Macieja Grendusa, z którym już 2 razy załatwialiśmy kwestie związane z podpisami kwalifikowanymi:)

Iwona P.

Miałam ogromną przyjemność współpracy z p. Moniką, która wykazała się nie tylko pełnym profesjonalizmem, chęcią pomocy, dyspozycyjnością w każdym czasie, ale także ujmującą kulturą osobistą. Życzyłabym sobie więcej takich doświadczeń w życiu zawodowym. Polecam ogromnie i pozdrawiam!

ZAUFALI NAM