Podpis elektroniczny Polska – eSIGN

Skorzystaj z naszego podpisu elektronicznego i załatwiaj formalności w Polsce, nawet gdy przebywasz za granicą!

Usługa electronic signature Poland jest przeznaczona dla Ciebie, jeśli przebywasz poza granicami Polski, jednak z różnych względów niektóre sprawy urzędowe, administracyjne musisz załatwić na terenie Polski. To idealne rozwiązanie zarówno dla klientów, którzy posiadają numer PESEL (wtedy wyrobienie e-podpisu przebiega zdecydowanie szybciej) oraz dla osób, które go nie posiadają – w tym wypadku pomożemy Ci z wszystkimi niezbędnymi procedurami.

Usługa kwalifikowanego podpisu elektronicznego dla obcokrajowców jest analogicznym procesem, jak dla obywatela Polski. Dokumentem uwierzytelniającym może być zarówno dowód osobisty, jak i paszport. Różnicę stanowi jedynie sposób obsługi: aktywacja zdalna lub ewentualny dolot samolotem. Proces zakupu oraz aktywacji usługi wygląda następująco: wchodzisz na stronę, wypełniasz formularz, nasz specjalista kontaktuje się z Tobą telefonicznie, otrzymujesz podpis (zdalnie lub z dolotem). Podstawą aktywacji jest paszport lub dowód osobisty. Po wydaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego możesz podpisywać elektronicznie sprawozdania oraz dokumenty finansowe w Polsce, bez konieczności przebywania na jej terenie.

Współpracujemy m.in. z firmami z:

Ukrainy

Niemiec

Wlk. Brytanii

Holandii

ARE

Filipin

USA

Malezji

Dlaczego podpis elektroniczny to coś dla Ciebie?

Wygoda to główna, ale nie jedyna zaleta podpisu elektronicznego. Sprawdź, dlaczego jeszcze warto go posiadać!

Oszczędzasz czas na dojazdach i kolejkach. Już wszystko załatwisz zza biurka.

Oszczędzasz swoje pieniądze na znaczkach, kopertach i kurierach.

Deklaracje wypełniane elektronicznie sprawdzają za Ciebie ewentualne błędy.

Otrzymasz szybki dostęp do podpisanych dokumentów z archiwum na dysku.

Dołączysz do grona nowoczesnych firm na miarę XXI w.

 

Aktywacja i wydanie podpisu poza granicami Polski wymaga niekonwencjonalizowanego podejścia, dlatego nasza obsługa wykracza poza konwencje. Wszystko po to, żeby dostarczyć narzędzie, które pozwala “przekraczać granice”, oszczędzać czas i pieniądze, a do tego jest atrybutem nowoczesnej firmy.

Który wariant będzie najlepszy?

ePodpis kwalifikowany na 2 lata zdalna aktywacja w 7 – 10 dni*

+ urządzenie lub aplikacja mobilna SimplySign

2999 zł netto

  • Praktyczne szkolenie

  • Rejestracja certyfikatu na karcie

  • Instalacja oprogramowania

  • Potwierdzenie tożsamości

  • Telefoniczna pomoc techniczna przez 2 lata

  • Osobisty opiekun klienta

  • Przygotowanie umowy

  • Zdalna obsługa klienta w dowolnym miejscu na świecie

ePodpis kwalifikowany na 3 lata zdalna aktywacja w 7 – 10 dni*

+ urządzenie lub aplikacja mobilna SimplySign

3499 zł netto

  • Praktyczne szkolenie

  • Rejestracja certyfikatu na karcie

  • Instalacja oprogramowania

  • Potwierdzenie tożsamości

  • Telefoniczna pomoc techniczna przez 2 lata

  • Osobisty opiekun klienta

  • Przygotowanie umowy

  • Zdalna obsługa klienta w dowolnym miejscu na świecie

Podpis Around The World

dotrzemy w dowolne miejsce świata aktywujemy podpis u Ciebie na miejscu

Ustalenia indywidualne

  • Praktyczne szkolenie

  • Rejestracja certyfikatu na karcie

  • Instalacja oprogramowania

  • Potwierdzenie tożsamości

  • Telefoniczna pomoc techniczna przez 2 lata

  • Osobisty opiekun klienta

  • Przygotowanie umowy

  • Zdalna obsługa klienta w dowolnym miejscu na świecie

*przy odpowiednio sprawnej współpracy ze strony klienta

<10

DNI

Zajęło nam wydanie 94% e-podpisów

10000+

ZADOWOLONYCH FIRM

W ostatnich 6 latach

15000+

CERTYFIKATÓW

Nasze doświadczenie daje pewność

Dlaczego my?

Zdalna aktywacja podpisu w każdym miejscu na świecie

Doświadczenie w aktywacji e-podpisów na odległość dla obcokrajowców

Wydaliśmy ok. 14000+ e-podpisów w tym 300 dla obcokrajowców

Opinie o nas

Krzysztof L.

W imieniu Prezesów KIGEiT chciałem Panu i Pańskiej firmie podziękować za sprawną i ekspresową usługę wyposażenia Izby w podpis elektroniczny kwalifikowany Certum. Życzymy dalszych sukcesów i utrzymania wysokiego poziomu świadczonych usług.

Mariola B. – PRAMEX INTERNATIONAL

Monsieur Michał Chrobak est notre 3ème interlocuteur au sein de l’équipe d’eSigne. Tout comme ses deux collègues il est très professionnel, ce qui est important étant donné nos clients étrangers. Notre collaboration se déroule agréablement et de manière efficace. Merci beaucoup.

Justyna K.

Serdecznie podziękowania dla eSIGN za nieodpłatne dostarczenie certyfikatu kwalifikowanego na 2 lata wraz z usługą wdrożenia i szkolenia w naszej Fundacji. Dzięki Państwu możemy teraz posługiwać się epodpisem.

Zaufali nam:

Formularz zgłoszenia usługi

Formularz jest niezobowiązujący, wypełnij go, a skontaktujemy się by doprecyzować szczegóły i odpowiedzieć na pytania. Otrzymasz procedurę aktywacji w języku polskim i angielskim.

    Akceptuję regulamin Przeczytaj regulamin.
    Przesłane informacje są szyfrowane i w pełni bezpieczne.


    Nie masz czasu wypełniać formularza? Zadzwoń a pomożemy! +48 22 602 21 23