Podpis elektroniczny Polska – eSIGN

Skorzystaj z naszego podpisu elektronicznego i załatwiaj formalności w Polsce, nawet gdy przebywasz za granicą!

Usługa electronic signature Poland jest przeznaczona dla Ciebie, jeśli przebywasz poza granicami Polski, jednak z różnych względów niektóre sprawy urzędowe, administracyjne musisz załatwić na terenie Polski. To idealne rozwiązanie zarówno dla klientów, którzy posiadają numer PESEL (wtedy wyrobienie e-podpisu przebiega zdecydowanie szybciej) oraz dla osób, które go nie posiadają – w tym wypadku pomożemy Ci z wszystkimi niezbędnymi procedurami.

Usługa kwalifikowanego podpisu elektronicznego dla obcokrajowców jest analogicznym procesem, jak dla obywatela Polski. Dokumentem uwierzytelniającym może być zarówno dowód osobisty, jak i paszport. Różnicę stanowi jedynie sposób obsługi: aktywacja zdalna lub ewentualny dolot samolotem. Proces zakupu oraz aktywacji usługi wygląda następująco: wchodzisz na stronę, wypełniasz formularz, nasz specjalista kontaktuje się z Tobą telefonicznie, otrzymujesz podpis (zdalnie lub z dolotem). Podstawą aktywacji jest paszport lub dowód osobisty. Po wydaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego możesz podpisywać elektronicznie sprawozdania oraz dokumenty finansowe w Polsce, bez konieczności przebywania na jej terenie.

Współpracujemy m.in. z firmami z:

Ukrainy

Niemiec

Wlk. Brytanii

Holandii

ARE

Filipin

USA

Malezji

Dlaczego podpis elektroniczny to coś dla Ciebie?

Wygoda to główna, ale nie jedyna zaleta podpisu elektronicznego. Sprawdź, dlaczego jeszcze warto go posiadać!

Oszczędzasz czas na dojazdach i kolejkach. Już wszystko załatwisz zza biurka.

Oszczędzasz swoje pieniądze na znaczkach, kopertach i kurierach.

Deklaracje wypełniane elektronicznie sprawdzają za Ciebie ewentualne błędy.

Otrzymasz szybki dostęp do podpisanych dokumentów z archiwum na dysku.

Dołączysz do grona nowoczesnych firm na miarę XXI w.