/Podpis mobilny – SimplySign
Podpis mobilny – SimplySign2019-07-19T12:30:36+02:00

Najbardziej mobilny podpis elektroniczny,
z którego skorzystasz za pomocą smartfona

Prowadzisz firmę? Zarządzasz zespołem? Zatwierdzasz masę dokumentów i nie lubisz,
gdy ze względu na jeden podpis cały projekt stoi w miejscu?
Znamy rozwiązanie! Z SimplySign biznes przyspiesza. Podpisuj wszystkie dokumenty swoim urządzeniem mobilnym.
Niezależnie od miejsca, czasu i ilości odbywanych spotkań.

Dowiedz się więcej

Mobilność

Podpisujesz
gdziekolwiek jesteś

Pewność

Ważny jak odręczny

Wygoda

Podpisujesz nawet
stojąc w korku

Bezpieczeństwo

Połącznie jest
szyfrowane

Oszczędność

Nie musisz opłacać poczty
i przesyłek

Zgodność 

Spełnia wymogi urzędów


Mobilność

Podpisujesz
gdziekolwiek jesteś


Pewność

Ważny jak odręczny


Wygoda

Podpisujesz nawet
stojąc w korku

Wiemy, że cenisz sobie każdą minutę swojej pracy. Dlatego niezależnie, gdzie jesteś – masz przy sobie rozwiązanie, dzięki któremu w mgnieniu oka załatwisz niezbędne formalności. W dowolnym miejscu i czasie podpiszesz mobilnie dokumenty z pomocą SimplySign. Zrobisz to poprzez przeglądarkę internetową lub dedykowaną aplikację na smartfonie czy tablecie.


Bezpieczeństwo

Połącznie jest
szyfrowane


Oszczędność

Nie musisz opłacać poczty
i przesyłek


Zgodność

Spełnia wymogi urzędów

Wiemy, że cenisz sobie każdą minutę swojej pracy. Dlatego niezależnie, gdzie jesteś – masz przy sobie rozwiązanie, dzięki któremu w mgnieniu oka załatwisz niezbędne formalności. W dowolnym miejscu i czasie podpiszesz mobilnie dokumenty z pomocą SimplySign. Zrobisz to poprzez przeglądarkę internetową lub dedykowaną aplikację na smartfonie czy tablecie.

Jak działa SimplySign?

TO PROSTE!

step-1

Otwórz dokument na
urządzeniu mobilnym

step-2

Podpisz cyfrowo
dokument SimplySign

step-3

Dokument podpisany!
Oszczędzasz czas i pieniądze

Gdzie można wykorzystać SimplySign?

Po prostu wszędzie!

Za pomocą SimplySign podpiszesz:

umowy

Umowy

oferty-handlowe

Oferty handlowe

dane-firmowe

Wszelkie dokumenty firmowe

e-faktury

E-faktury

dokumentacje-medyczne

Dokumentacje medyczne

dane-do-giif

Dane przesyłane do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF)

aukcje

Zgodę na przetargi czy aukcje elektroniczne

korespondencja

Korespondencję z urzędami administracji publicznej

Zobacz jeszcze więcej zastosowań SimplySign!

SimplySign działa w zgodzie ze wszystkimi kluczowymi usługami na rynku:

SimplySign jest przygotowany do współpracy z systemami urzędów i administracji jak również do wymiany dokumentów między przedsiębiorstwami.

ZAWSZE POD RĘKĄ!

Czego potrzebujesz by skorzystać z SimplySign

mobile

Wersja mobilna

  • Smartfon lub tablet
  • Dostęp do internetu

desktop

Wersja tradycyjna

  • Smartfon lub tablet + PC
  • Dostęp do internetu

Zrzuty ekranu z aplikacji

WARIANTY

Wiesz, że potrzebujesz aktywacji podpisu?

U nas masz 3 warianty

Usługa EKSPRES e-podpis w 24 godziny Usługa PREMIUM e-podpis w 30 minut
(u klienta na miejscu)
USŁUGA FLEXTIME
e-podpis w 30 minut
(nawet po godzinach pracy)

NOWOŚĆ
Dojazd do klienta
Założenie konta SimplySign
Przygotowanie umowy
Potwierdzenie tożsamości
Wysłanie umowy przez eSIGN
Osobisty opiekun klienta
Telefoniczna pomoc techniczna przez 2 lata
Konfiguracja telefonu/tabletu
Rejestracja certyfikatu w chmurze
Praktyczne szkolenie
OPCJA: Instalacja oprogramowania na komputer
Elastyczne godziny obsługi klienta
Usługa ESKPRES e-podpis w 24 godziny
Dojazd do klienta
Założenie konta SimplySign
Przygotowanie umowy
Potwierdzenie tożsamości
Wysłanie umowy przez eSIGN
Osobisty opiekun klienta
BONUS: PowerBank/bateria 1 grosz
Usługa PREMIUM e-podpis w 30 minut
Dojazd do klienta
Założenie konta SimplySign
Przygotowanie umowy
Potwierdzenie tożsamości
Wysłanie umowy przez eSIGN
Osobisty opiekun klienta
BONUS: PowerBank/bateria 1 grosz
Konfiguracja telefonu/tabletu
Rejestracja certyfikatu w chmurze
Praktyczne szkolenie
OPCJA: Instalacja oprogramowania na komputer
Usługa FLEXTIME e-podpis w 30 minut
Dojazd do klienta
Założenie konta SimplySign
Przygotowanie umowy
Potwierdzenie tożsamości
Wysłanie umowy przez eSIGN
Osobisty opiekun klienta
Telefoniczna pomoc techniczna przez 2 lata
BONUS: PowerBank/bateria 1 grosz
Konfiguracja telefonu/tabletu
Rejestracja certyfikatu w chmurze
Praktyczne szkolenie
OPCJA: Instalacja oprogramowania na komputer
Elastyczne godziny obsługi klienta

TYLKO DLA NASZYCH KLIENTÓW DODATKOWE MATERIAŁY W WERSJI ELEKTRONICZNEJ (PDF) O WARTOŚCI 150 ZŁ – GRATIS!
Aby je otrzymać, zgłoś się do doradcy!

Optymalne rozwiązanie dla Ciebie

SimplySign 2 lata

399 złnetto
  • Znacznik czasu: 120 000/2 lata
  • Okres ważności usługi: 24 miesiące

SimplySign 3 lata NOWOŚĆ!

549 złnetto
  • Znacznik czasu: 180 000/3 lata
  • Okres ważności usługi: 36 miesięcy

PORÓWNANIE

Podpis elektroniczy a SimplySign

Klasyczny zestaw do podpisu elektronicznego SimplySign mobilny podpis elektroniczny
Certyfikat kwalifikowany
Twój ePodpis automatycznie rozpoznawany w oprogramowaniu Adobe na całym świecie!
Wspieranie kluczowych aplikacji rynkowych:
(np.: program Płatnik / e-Deklaracje)
Działa na Smartphonie/Tablecie
Działa na wielu platformach:
(Windows, MacOS, Android, iOS)
Możliwość integracji z SimplySign za pomocą API
Silne uwierzytelnianie klienta
(2 składnikowe uwierzytelnienie)
Kompatybilny z klasycznym ePodpisem
Klasyczny zestaw do podpisu elektronicznego
Certyfikat kwalifikowany
Twój ePodpis automatycznie rozpoznawany w oprogramowaniu Adobe na całym świecie!
Wspieranie kluczowych aplikacji rynkowych:
(np.: program Płatnik / e-Deklaracje)
Działa na Smartphonie/Tablecie
Działa na wielu platformach:
(Windows, MacOS, Android, iOS)
Możliwość integracji z SimplySign za pomocą API
Silne uwierzytelnianie klienta
(2 składnikowe uwierzytelnienie)
Kompatybilny z klasycznym ePodpisem
SimplySign mobilny podpis elektroniczny
Certyfikat kwalifikowany
Twój ePodpis automatycznie rozpoznawany w oprogramowaniu Adobe na całym świecie!
Wspieranie kluczowych aplikacji rynkowych:
(np.: program Płatnik / e-Deklaracje)
Działa na Smartphonie/Tablecie
Działa na wielu platformach:
(Windows, MacOS, Android, iOS)
Możliwość integracji z SimplySign za pomocą API
Silne uwierzytelnianie klienta
(2 składnikowe uwierzytelnienie)
Kompatybilny z klasycznym ePodpisem

TROCHĘ O NAS

Dlaczego my?

Rozsądni przedsiębiorcy wiedzą, jak oszczędzać pieniądze. My każdego dnia im w tym pomagamy. W jaki sposób?
Od A do Z wdrażamy podpisy elektroniczne, współpracując zarówno z korporacjami, jak i małymi firmami, czy organami
państwowymi. Chcesz dołączyć do grona naszych zadowolonych klientów? Sprawdź, w jaki sposób możesz
wykorzystać podpis elektroniczny XXI w. u siebie.

Dowiedz się więcej

Sprawdzona firma

Oszczędzamy nerwy. Działamy sprawnie i konkretnie.

Od deski do deski

Kompleksowo załatwisz wszystko w jednym miejscu.

Wygodna płatność

Możesz zapłacić gotówką, kartą lub przelewem.

Autorytet

Ponad 9600 godzin spędzonych na wdrażaniu e-podpisów.

Ubezpieczenie

Twoje bezpieczeństwo gwarantowane sumą 1 000 000 zł.

DUMNIE WSPIERAMY

1% zysku przeznaczamy dla Domu Dziecka nr 2 w Warszawie

<24

Godziny

Zajęło nam wydanie
94% e-podpisów

7300+

Zadowolonych firm

W ostatnich
5 latach

12000+

Certyfikatów

Takie doświadczenie
daje pewność

Wsparcie techniczne

Łatwa i szybka pomoc od eSIGN przez aplikację TeamViewer

Przerastają Cię kwestie techniczne i potrzebujesz wsparcia?
A może nie chcesz tracić czasu i wolisz, aby ktoś zrobił wszystko za Ciebie?

Każdemu z naszych klientów gwarantujemy kompleksowe wsparcie techniczne. Nie tylko wyjaśniamy najbardziej zawiłe kwestie, ale również prowadzimy za rękę przy konfiguracji poszczególnych usług.

Dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu możemy łatwo połączyć się z Twoim komputerem. To pozwoli nam skutecznie pomóc ci przy całym procesie instalacji, zupełnie tak, jakby nasz asystent siedział koło Ciebie przy biurku, na fotelu obok.

Następnie krok po kroku przeprowadzimy pełną konfigurację usług związanych z kwalifikowanym podpisem elektronicznym. To wszystko jest możliwe całkowicie zdalnie, za sprawą aplikacji TeamViewer. Skąd ją wziąć i jak jej używać?

Co możemy dla Ciebie zrobić w ramach wsparcia technicznego?
Nasi specjaliści pomogą Ci w takich sprawach jak:

  • instalacja oprogramowania na nowym komputerze
    (na życzenie połączymy się i zrobimy to za Ciebie),
  • konfiguracja e-podpisu w programie Płatnik,
  • konfiguracja przeglądarki internetowej pod aukcje elektroniczne,
  • rozwiązywanie problemów związanych m.in. z brakiem kluczy nadrzędnych, certyfikatów, sterowników 3PKCS,
  • pomoc związana z kodami PIN, PUK (zmiana kodu PIN, odzyskanie kodu PUK),
  • pomoc w wysyłce deklaracji VAT do US (m.in. w programach e-Deklaracje, e-mikrofirma, fillUp),
  • asysta przy wysyłaniu sprawozdania finansowego.
    To wszystko jest możliwe całkowicie zdalnie, za sprawą aplikacji TeamViewer.

OPINIE

Nasi klienci:

Marzena R.

Pan Arek, profesjonalizm w każdym calu. Cały proces przeprowadzony sprawnie i bez zarzutu. Pomoc zdalna w konfiguracji oprogramowania do przesyłki danych – bezcenna!! Brawo za pełen profesjonalizm oraz doskonałe podejście do klienta. Tak trzymać :) Dziękuję.

Piotr S.

To bardzo miłe spotkać prawdziwych fachowców. Pan Maciej Grendus w pełni profesjonalnie i niezwykle szybko przeprowadził mnie przez proces instalacji podpisu oszczędzając mi czasu i nerwów. Po prostu czapki z głów. Jeszcze raz bardzo dziękuję.

Paulina U.

Serdecznie podziękowania dla Asseco oraz eSIGN za nieodpłatne dostarczenie certyfikatu kwalifikowanego na 2 lata wraz z usługą wdrożenia i szkolenia w naszej Fundacji. Dzięki Państwu możemy teraz posługiwać się epodpisem.

ZAUFALI NAM

Formularz kontaktowy:

Akceptuję regulamin Przeczytaj regulamin



Przesłane informacje są szyfrowane i w pełni bezpieczne. Przesłanie danych kontaktowych za pomocą powyższego Formularza kontaktowego jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Super Savers Sp. z o.o. w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania usługi przez Spółkę w sposób zgodny z Polityką prywatności.

Nie masz czasu wypełniać formularza?
Zadzwoń, a pomożemy

+48 732 083 870

+48 22 602 23 55

Brak komentarzy