Wsparcie techniczne

Łatwa i szybka pomoc od eSIGN przez aplikację TeamViewer

Przerastają Cię kwestie techniczne i potrzebujesz wsparcia?
A może nie chcesz tracić czasu i wolisz, aby ktoś zrobił wszystko za Ciebie?

Każdemu z naszych klientów gwarantujemy kompleksowe wsparcie techniczne. Nie tylko wyjaśniamy najbardziej zawiłe kwestie, ale również prowadzimy za rękę przy konfiguracji poszczególnych usług.

Dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu możemy łatwo połączyć się z Twoim komputerem.
Następnie krok po kroku przeprowadzimy pełną konfigurację usług związanych z kwalifikowanym podpisem elektronicznym. To wszystko jest możliwe całkowicie zdalnie, za sprawą aplikacji TeamViewer. Skąd ją wziąć i jak jej używać?

Dowiedz się więcej

Co możemy dla Ciebie zrobić w ramach wsparcia technicznego?

Nasi specjaliści pomogą Ci w takich sprawach jak:

instalacja oprogramowania na nowym komputerze (na życzenie połączymy się i zrobimy to za Ciebie),
konfiguracja e-podpisu w programie Płatnik,
konfiguracja przeglądarki internetowej pod aukcje elektroniczne,
rozwiązywanie problemów związanych m.in. z brakiem kluczy nadrzędnych, certyfikatów, sterowników 3PKCS,
pomoc związana z kodami PIN, PUK (zmiana kodu PIN, odzyskanie kodu PUK),
pomoc w wysyłce deklaracji VAT do US (m.in. w programach e-Deklaracje, e-mikrofirma, fillUp),

To wszystko jest możliwe całkowicie zdalnie, za sprawą aplikacji TeamViewer. Skąd ją wziąć i jak jej używać?

Dowiedz się więcej

Potrzebujesz pomocy?

zadzwoń na numer:

Połączenie z eSIGN “na klik”!

Kliknij poniżej w grafikę TeamViewer: