Bądź #ZdalnyDoWszystkiego!
Zyskaj w 100% zdalny mobilny e-podpis
Prowadzisz firmę? Zarządzasz zespołem? Zatwierdzasz masę dokumentów i nie lubisz, gdy ze względu na jeden podpis cały projekt stoi w miejscu?
Znamy rozwiązanie! Z SimplySign biznes przyspiesza. Podpisuj wszystkie dokumenty swoim urządzeniem mobilnym.
Niezależnie od miejsca, czasu i ilości odbywanych spotkań.
Usługa dostępna także w wersji online!
SimplySign
Znacznik czasu: 5 000 / miesiąc
Okres ważności usługi: 24 miesiące
1068,00 zł – 1528,00 zł NETTOWybierz opcje This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
Jak działa SimplySign?
TO PROSTE!
Otwórz dokument na
urządzeniu mobilnym
Podpisz cyfrowo
dokument SimplySign
Dokument podpisany!
Oszczędzasz czas i pieniądze
Gdzie można wykorzystać SimplySign?
Za pomocą SimplySign podpiszesz:
Umowy
Oferty handlowe
Wszelkie dokumenty firmowe
E-faktury
Dokumentacje medyczne
Dane przesyłane do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF)
Zgodę na przetargi czy aukcje elektroniczne
Korespondencję z urzędami administracji publicznej
Zobacz jeszcze więcej zastosowań SimplySign!
SimplySign działa w zgodzie ze wszystkimi kluczowymi usługami na rynku:
SimplySign jest przygotowany do współpracy z systemami urzędów i administracji jak również do wymiany dokumentów między przedsiębiorstwami.
ZAWSZE POD RĘKĄ!
Czego potrzebujesz by skorzystać z SimplySign
Wersja mobilna
- Smartfon lub tablet
- Dostęp do internetu
Wersja tradycyjna
- Smartfon lub tablet + PC
- Dostęp do internetu
Zrzuty ekranu z aplikacji
PORÓWNANIE
Podpis elektroniczy a SimplySign
Klasyczny zestaw do podpisu elektronicznego | SimplySign mobilny podpis elektroniczny | |
Certyfikat kwalifikowany | ||
Twój ePodpis automatycznie rozpoznawany w oprogramowaniu Adobe na całym świecie! | ||
Wspieranie kluczowych aplikacji rynkowych: (np.: program Płatnik / e-Deklaracje) |
||
Działa na Smartphonie/Tablecie | ||
Działa na wielu platformach: (Windows, MacOS, Android, iOS) |
||
Możliwość integracji z SimplySign za pomocą API | ||
Silne uwierzytelnianie klienta (2 składnikowe uwierzytelnienie) |
||
Kompatybilny z klasycznym ePodpisem |
Klasyczny zestaw do podpisu elektronicznego | |
Certyfikat kwalifikowany | |
Twój ePodpis automatycznie rozpoznawany w oprogramowaniu Adobe na całym świecie! | |
Wspieranie kluczowych aplikacji rynkowych: (np.: program Płatnik / e-Deklaracje) |
|
Działa na Smartphonie/Tablecie | |
Działa na wielu platformach: (Windows, MacOS, Android, iOS) |
|
Możliwość integracji z SimplySign za pomocą API | |
Silne uwierzytelnianie klienta (2 składnikowe uwierzytelnienie) |
|
Kompatybilny z klasycznym ePodpisem |
SimplySign mobilny podpis elektroniczny | |
Certyfikat kwalifikowany | |
Twój ePodpis automatycznie rozpoznawany w oprogramowaniu Adobe na całym świecie! | |
Wspieranie kluczowych aplikacji rynkowych: (np.: program Płatnik / e-Deklaracje) |
|
Działa na Smartphonie/Tablecie | |
Działa na wielu platformach: (Windows, MacOS, Android, iOS) |
|
Możliwość integracji z SimplySign za pomocą API | |
Silne uwierzytelnianie klienta (2 składnikowe uwierzytelnienie) |
|
Kompatybilny z klasycznym ePodpisem |
TROCHĘ O NAS
Dlaczego my?
Jeśli chcesz wygrać dowolną grę, najpierw musisz grać zgodnie z zasadami. Dopiero kiedy zwyciężysz, możesz wyznaczać nowe zasady. Tak samo jest w biznesie. Elektroniczny podpis dzisiaj nie jest zachcianką, tylko koniecznością, bez której Twój biznes zostaje w peletonie. Jeśli chcesz się liczyć, nie pozostaje Ci nic innego jak wdrożyć go jak najszybciej. Z naszym zespołem ten proces jest szybki, intuicyjny i pozbawiony błędów.
Kto powinien skorzystać z usługi identyfikacji elektronicznej z podpisem kwalifikowanym?
Elektroniczny podpis jest przydatny zarówno dla przedsiębiorców, którzy chcą zredukować koszty operacyjne swojego biznesu i iść z duchem czasu, jak i dla przeciętnego obywatela, który chce uniknąć długich kolejek w urzędzie gminy czy skarbowym. Finansiści, księgowi, specjaliści ds. kadr i płac są szczególnie zainteresowani elektronicznym podpisem, ponieważ zapewnia im on bezpieczeństwo i wygodę przy wysyłaniu deklaracji przez Internet.
Aktywacja = prostsza obsługa dokumentacji
Podpis elektroniczny jest również skierowany do notariuszy, pełnomocników kancelarii notarialnych i komorników, a także osób, których podpis musi uwzględniać pełnioną funkcję. Dzięki elektronicznemu podpisowi, biura rachunkowe będą mogły efektywniej obsługiwać swoich klientów w kontaktach z różnymi urzędami i instytucjami.
Co umożliwia podpis kwalifikowany?
ZUS, US, JPK – wszystkie formalności urzędowe są do załatwienia online z e-podpisem. Możesz podpisać dokumenty potrzebne do założenia firmy albo wysłać sprawozdanie finansowe do KRS bez wychodzenia z domu! Z bezpiecznym podpisem elektronicznym jest to proste i bezpieczne.
Certyfikat kwalifikowany
Masz już podpis elektroniczny, ale szukasz nowych, lepszych rozwiązań? Przedłużymy Twój dotychczasowy certyfikat kwalifikowany. Dzięki temu Twój biznes będzie się liczył w stawce.
Jak uzyskać podpis kwalifikowany?
Aby uzyskać certyfikat do kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystarczy odwiedzić nasz sklep lub skontaktować się z biurem obsługi klienta. Dedykowany opiekun klienta przeprowadzi Cię przez wdrożenie.
Sprawdzona firma
Oszczędzamy nerwy. Działamy sprawnie i konkretnie.
Od deski do deski
Kompleksowo załatwisz wszystko w jednym miejscu.
Wygodna płatność
Możesz zapłacić gotówką, kartą lub przelewem.
Autorytet
Ponad 10000 godzin spędzonych na wdrażaniu e-podpisów.
Ubezpieczenie
Twoje bezpieczeństwo gwarantowane sumą 1 000 000 zł.
DUMNIE WSPIERAMY
1% zysku przeznaczamy dla Domu Dziecka nr 2 w Warszawie
<24
Godziny
Zajęło nam wydanie
95% e-podpisów
14 000+
Zadowolonych firm
W ostatnich
9 latach
20 000+
Certyfikatów
Takie doświadczenie
daje pewność
Oferujemy wsparcie techniczne
Łatwa i szybka pomoc od eSIGN przez aplikację TeamViewer
Przerastają Cię kwestie techniczne i potrzebujesz wsparcia?
A może nie chcesz tracić czasu i wolisz, aby ktoś zrobił wszystko za Ciebie?
Każdemu z naszych klientów gwarantujemy kompleksowe wsparcie techniczne. Nie tylko wyjaśniamy najbardziej zawiłe kwestie, ale również prowadzimy za rękę przy konfiguracji poszczególnych usług.
Dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu możemy łatwo połączyć się z Twoim komputerem. To pozwoli nam skutecznie pomóc ci przy całym procesie instalacji, zupełnie tak, jakby nasz asystent siedział koło Ciebie przy biurku, na fotelu obok.
Następnie krok po kroku przeprowadzimy pełną konfigurację usług związanych z kwalifikowanym podpisem elektronicznym. To wszystko jest możliwe całkowicie zdalnie, za sprawą aplikacji TeamViewer. Skąd ją wziąć me jak jej używać?
Co możemy dla Ciebie zrobić w ramach wsparcia technicznego?
Nasi specjaliści pomogą Ci w takich sprawach jak:
- instalacja oprogramowania do składania podpisu na nowym komputerze (na życzenie połączymy się online i zrobimy to za Ciebie),
- konfiguracja e-podpisu w programie Płatnik,
- konfiguracja przeglądarki internetowej pod aukcje elektroniczne,
- rozwiązywanie problemów związanych m.in. z brakiem kluczy nadrzędnych, certyfikatów, sterowników 3PKCS,
- pomoc związana z kodami PIN, PUK (zmiana kodu PIN, odzyskanie kodu PUK),
- pomoc w wysyłce deklaracji VAT do US (m.in. w programach e-Deklaracje, e-mikrofirma),
- asysta przy wysyłaniu sprawozdania finansowego.
Zostań Klientem eSIGN i zakup własny podpis kwalifikowany
Jeśli chcesz uzyskać własny podpis kwalifikowany, skorzystaj z oferty naszej firmy eSIGN. Oferujemy szybki i prosty proces uzyskania podpisu, który zapewni Ci najwyższy poziom bezpieczeństwa i wygody. Nasze usługi są idealne zarówno dla przedsiębiorców, jak i osób prywatnych, które chcą cieszyć się pełną legalnością i wiarygodnością swoich dokumentów elektronicznych. Wybierając eSIGN, inwestujesz w profesjonalizm i niezawodność.
OPINIE
Nasi klienci:
Elżbieta Niesłuchowska
Pan Michał pojawił się punktualnie. W bardzo miły i przystępny sposób wszystko wytłumaczył. Przesympatyczne oraz rzeczowe spotkanie. Oceniam 10/10! Zdecydowanie rekomenduję współpracę!
Tomasz Tronina
Bardzo profesjonalna i rzetelna obsługa, punktualność i kultura osobista. Pełen profesjonalizm. Dziękuję za współpracę.
Małgosia Szadkowska
Firma rzetelna, dzała szybko i bezboleśnie :) Profesjonalna obsługa klienta, zwłaszcza niezwykle pomocny i kompetentny Pan Bartłomiej Bokota. Polecam!