Łatwa i szybka pomoc od eSIGN przez aplikację TeamViewer
Przerastają Cię kwestie techniczne i potrzebujesz wsparcia?
A może nie chcesz tracić czasu i wolisz, aby ktoś zrobił wszystko za Ciebie?
Każdemu z naszych klientów gwarantujemy kompleksowe wsparcie techniczne. Nie tylko wyjaśniamy najbardziej zawiłe kwestie, ale również prowadzimy za rękę przy konfiguracji poszczególnych usług.
Dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu możemy łatwo połączyć się z Twoim komputerem.
Następnie krok po kroku przeprowadzimy pełną konfigurację usług związanych z kwalifikowanym podpisem elektronicznym. To wszystko jest możliwe całkowicie zdalnie, za sprawą aplikacji TeamViewer. Skąd ją wziąć i jak jej używać?
Co możemy dla Ciebie zrobić w ramach wsparcia technicznego?
Nasi specjaliści pomogą Ci w takich sprawach jak:
instalacja oprogramowania na nowym komputerze (na życzenie połączymy się i zrobimy to za Ciebie), | |
konfiguracja e-podpisu w programie Płatnik, | |
konfiguracja przeglądarki internetowej pod aukcje elektroniczne, | |
rozwiązywanie problemów związanych m.in. z brakiem kluczy nadrzędnych, certyfikatów, sterowników 3PKCS, | |
pomoc związana z kodami PIN, PUK (zmiana kodu PIN, odzyskanie kodu PUK), | |
pomoc w wysyłce deklaracji VAT do US (m.in. w programach e-Deklaracje, e-mikrofirma, fillUp), |
To wszystko jest możliwe całkowicie zdalnie, za sprawą aplikacji TeamViewer. Skąd ją wziąć i jak jej używać?