Odnowienie podpisu elektronicznego
Zapewnij sobie możliwość dalszego składania sprawozdań do KRS, brania udziału w przetargach i zamówieniach, a także załatwiania formalności w różnych obszarach życia prywatnego oraz zawodowego. Prowadź dalej swój biznes sprawnie, bez marnowania czasu na dojazdy i wydawania niepotrzebnie pieniędzy na kurierów oraz znaczki pocztowe.
Czy odnowienie to jedyne rozwiązanie?
Oczywiście, że nie. Możesz skorzystać z usługi migracji Twojego podpisu elektronicznego. To proces przeniesienia dotychczasowego podpisu elektronicznego z czytnika Mini Certum do podpisu mobilnego Simply Sign. To rozwiązanie, które mocno rekomendujemy. Migracji możesz dokonać, gdy Twój dotychczasowy podpis dobiega końca lub w dowolnym momencie jego trwania.
Sprawdź, jakie korzyści da Ci migracja e-podpisu z karty fizycznej do chmury:
podpisujesz dokumenty w dowolnym miejscu i czasie, na telefonie, tablecie lub komputerze
masz pewność, że nie zgubisz, ani nie zniszczysz swojego podpisu elektronicznego (nawet jeśli zgubisz telefon)
oszczędzasz czas i pieniądze. Wszystko zrobisz w 5 minut bez odchodzenia od komputera.
Zdecyduj, czy chcesz odnowić podpis, lub po prostu skorzystaj z migracji!
Odnowienie
Migracja
Migracja
Migracja z czytnika Mini na Simply Sign
Wybierz tę opcję, jeśli nie chcesz więcej zastanawiać się, gdzie jest Twój e-podpis. Jeśli zdecydujesz się na migrację, to do czasu wygaśnięcia podpisu na czytniku będziesz posiadać swój e-podpis w dwóch formach: mobilnej oraz standardowej.
Wybierz rodzaj odnowienia podpisu elektronicznego
Wersja mini
Wybierz tę opcję, jeśli Twój e-podpis znajduje się na karcie kryptograficznej, a do jej obsługi służy czytnik kart mini (wielkości pendrive). Dotyczy również wersji standard.
Wersja SimplySign
Wybierz tę opcję, jeżeli używasz e-podpisu w wersji mobilnej, na tablecie lub smartfonie.
Ekspres
W opcji ekspres nasz doradca przeprowadza migrację zdalnie poprzez połączenie z Twoim komputerem. Twoim jedynym zadaniem jest pobranie i zainstalowanie oprogramowania do połączenia zdalnego.
Migracja certyfikatu kwalifikowanego nie kończy się na zakupie kodu do migracji. Aby przenieść podpis elektroniczny, należy kod AKTYWOWAĆ.
Migracją podpisu elektronicznego warto zainteresować się przed wygaśnięciem obecnego podpisu (min. 60 dni) lub w dowolnej chwili jego trwania. Sam proces migracji podpisu elektronicznego jest bardzo przyjazny – program prowadzi Cię w kilku prostych krokach.
Standard
W opcji standard wysyłamy Ci e-mailem kod aktywacyjny oraz instrukcję – odnowienie e-podpisu przeprowadzasz samodzielnie.
Ekspres
W opcji ekspres nasz doradca odnawia e-podpis zdalnie poprzez połączenie z Twoim komputerem. Twoim jedynym zadaniem jest pobranie i zainstalowanie oprogramowania do połączenia zdalnego.
Odnowienie certyfikatu kwalifikowanego nie kończy się na zakupie kodu do odnowienia. Aby przedłużyć podpis elektroniczny, należy kod AKTYWOWAĆ przed końcem ważności posiadanego certyfikatu, którego ważność ma być przedłużona.
Przedłużeniem podpisu elektronicznego warto zainteresować się co najmniej na 60 dni przed wygaśnięciem posiadanego certyfikatu kwalifikowanego, ponieważ odnowieniu podlegają jedynie ważne certyfikaty kwalifikowane. Sam proces przedłużenia podpisu elektronicznego jest bardzo przyjazny – program prowadzi Cię w kilku prostych krokach. Wybierasz, czy nowy certyfikat ma być ważny od razu, czy z opóźnieniem, od momentu upływu okresu ważności certyfikatu bieżącego.
W obu opcjach (wersja mini, wersja SimplySign) w zakresie przedłużenia podpisu elektronicznego zapewniamy pomoc techniczną przez cały okres trwania certyfikatu.
TROCHĘ O NAS
Dlaczego my?
Jeśli chcesz wygrać dowolną grę, najpierw musisz grać zgodnie z zasadami. Dopiero kiedy zwyciężysz, możesz wyznaczać nowe zasady. Tak samo jest w biznesie. Elektroniczny podpis dzisiaj nie jest zachcianką, tylko koniecznością, bez której Twój biznes zostaje w peletonie. Jeśli chcesz się liczyć, nie pozostaje Ci nic innego jak wdrożyć go jak najszybciej. Z naszym zespołem ten proces jest szybki, intuicyjny i pozbawiony błędów.
Kto powinien skorzystać z usługi identyfikacji elektronicznej z podpisem kwalifikowanym?
Elektroniczny podpis jest przydatny zarówno dla przedsiębiorców, którzy chcą zredukować koszty operacyjne swojego biznesu i iść z duchem czasu, jak i dla przeciętnego obywatela, który chce uniknąć długich kolejek w urzędzie gminy czy skarbowym. Finansiści, księgowi, specjaliści ds. kadr i płac są szczególnie zainteresowani elektronicznym podpisem, ponieważ zapewnia im on bezpieczeństwo i wygodę przy wysyłaniu deklaracji przez Internet.
Aktywacja = prostsza obsługa dokumentacji
Podpis elektroniczny jest również skierowany do notariuszy, pełnomocników kancelarii notarialnych i komorników, a także osób, których podpis musi uwzględniać pełnioną funkcję. Dzięki elektronicznemu podpisowi, biura rachunkowe będą mogły efektywniej obsługiwać swoich klientów w kontaktach z różnymi urzędami i instytucjami.
Co umożliwia podpis kwalifikowany?
ZUS, US, JPK – wszystkie formalności urzędowe są do załatwienia online z e-podpisem. Możesz podpisać dokumenty potrzebne do założenia firmy albo wysłać sprawozdanie finansowe do KRS bez wychodzenia z domu! Z bezpiecznym podpisem elektronicznym jest to proste i bezpieczne.
Certyfikat kwalifikowany
Masz już podpis elektroniczny, ale szukasz nowych, lepszych rozwiązań? Przedłużymy Twój dotychczasowy certyfikat kwalifikowany. Dzięki temu Twój biznes będzie się liczył w stawce.
Jak uzyskać podpis kwalifikowany?
Aby uzyskać certyfikat do kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystarczy odwiedzić nasz sklep lub skontaktować się z biurem obsługi klienta. Dedykowany opiekun klienta przeprowadzi Cię przez wdrożenie.
Sprawdzona firma
Oszczędzamy nerwy. Działamy sprawnie i konkretnie.
Od deski do deski
Kompleksowo załatwisz wszystko w jednym miejscu.
Wygodna płatność
Możesz zapłacić gotówką, kartą lub przelewem.
Autorytet
Ponad 10000 godzin spędzonych na wdrażaniu e-podpisów.
Ubezpieczenie
Twoje bezpieczeństwo gwarantowane sumą 1 000 000 zł.
DUMNIE WSPIERAMY
1% zysku przeznaczamy dla Domu Dziecka nr 2 w Warszawie
<24
Godziny
Zajęło nam wydanie
95% e-podpisów
14 000+
Zadowolonych firm
W ostatnich
9 latach
20 000+
Certyfikatów
Takie doświadczenie
daje pewność
OPINIE
Nasi klienci:
Elżbieta Niesłuchowska
Pan Michał pojawił się punktualnie. W bardzo miły i przystępny sposób wszystko wytłumaczył. Przesympatyczne oraz rzeczowe spotkanie. Oceniam 10/10! Zdecydowanie rekomenduję współpracę!
Tomasz Tronina
Bardzo profesjonalna i rzetelna obsługa, punktualność i kultura osobista. Pełen profesjonalizm. Dziękuję za współpracę.
Małgosia Szadkowska
Firma rzetelna, dzała szybko i bezboleśnie :) Profesjonalna obsługa klienta, zwłaszcza niezwykle pomocny i kompetentny Pan Bartłomiej Bokota. Polecam!