Podpis elektroniczny Polska – eSIGN

Skorzystaj z naszego podpisu elektronicznego i załatwiaj formalności w Polsce, nawet gdy przebywasz za granicą!

Usługa electronic signature Poland jest przeznaczona dla Ciebie, jeśli przebywasz poza granicami Polski, jednak z różnych względów niektóre sprawy urzędowe, administracyjne musisz załatwić na terenie Polski. To idealne rozwiązanie zarówno dla klientów, którzy posiadają numer PESEL (wtedy wyrobienie e-podpisu przebiega zdecydowanie szybciej) oraz dla osób, które go nie posiadają – w tym wypadku pomożemy Ci z wszystkimi niezbędnymi procedurami.

Usługa kwalifikowanego podpisu elektronicznego dla obcokrajowców jest analogicznym procesem, jak dla obywatela Polski. Dokumentem uwierzytelniającym może być zarówno dowód osobisty, jak i paszport. Różnicę stanowi jedynie sposób obsługi: aktywacja zdalna lub ewentualny dolot samolotem. Proces zakupu oraz aktywacji usługi wygląda następująco: wchodzisz na stronę, wypełniasz formularz, nasz specjalista kontaktuje się z Tobą telefonicznie, otrzymujesz podpis (zdalnie lub z dolotem). Podstawą aktywacji jest paszport lub dowód osobisty. Po wydaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego możesz podpisywać elektronicznie sprawozdania oraz dokumenty finansowe w Polsce, bez konieczności przebywania na jej terenie.

Współpracujemy m.in. z firmami z:

Ukrainy

Niemiec

Wlk. Brytanii

Holandii

ARE

Filipin

USA

Malezji

Dlaczego podpis elektroniczny to coś dla Ciebie?

Wygoda to główna, ale nie jedyna zaleta podpisu elektronicznego. Sprawdź, dlaczego jeszcze warto go posiadać!

Oszczędzasz czas na dojazdach i kolejkach. Już wszystko załatwisz zza biurka.

Oszczędzasz swoje pieniądze na znaczkach, kopertach i kurierach.

Deklaracje wypełniane elektronicznie sprawdzają za Ciebie ewentualne błędy.

Otrzymasz szybki dostęp do podpisanych dokumentów z archiwum na dysku.

Dołączysz do grona nowoczesnych firm na miarę XXI w.

 

Aktywacja i wydanie podpisu poza granicami Polski wymaga niekonwencjonalizowanego podejścia, dlatego nasza obsługa wykracza poza konwencje. Wszystko po to, żeby dostarczyć narzędzie, które pozwala “przekraczać granice”, oszczędzać czas i pieniądze, a do tego jest atrybutem nowoczesnej firmy.

Który wariant będzie najlepszy?

ePodpis kwalifikowany na 2 lata zdalna aktywacja w 7 – 10 dni*

+ urządzenie lub aplikacja mobilna SimplySign

6999 zł netto

  • Praktyczne szkolenie

  • Rejestracja certyfikatu na karcie

  • Instalacja oprogramowania

  • Potwierdzenie tożsamości

  • Telefoniczna pomoc techniczna przez 2 lata

  • Osobisty opiekun klienta

  • Przygotowanie umowy

  • Zdalna obsługa klienta w dowolnym miejscu na świecie

ePodpis kwalifikowany na 3 lata zdalna aktywacja w 7 – 10 dni*

+ urządzenie lub aplikacja mobilna SimplySign

7499 zł netto

  • Praktyczne szkolenie

  • Rejestracja certyfikatu na karcie

  • Instalacja oprogramowania

  • Potwierdzenie tożsamości

  • Telefoniczna pomoc techniczna przez 2 lata

  • Osobisty opiekun klienta

  • Przygotowanie umowy

  • Zdalna obsługa klienta w dowolnym miejscu na świecie

Podpis Around The World

dotrzemy w dowolne miejsce świata aktywujemy podpis u Ciebie na miejscu

Ustalenia indywidualne

  • Praktyczne szkolenie

  • Rejestracja certyfikatu na karcie

  • Instalacja oprogramowania

  • Potwierdzenie tożsamości

  • Telefoniczna pomoc techniczna przez 2 lata

  • Osobisty opiekun klienta

  • Przygotowanie umowy

  • Zdalna obsługa klienta w dowolnym miejscu na świecie

*przy odpowiednio sprawnej współpracy ze strony klienta

<10

DNI

Zajęło nam wydanie 94% e-podpisów

14 000+

ZADOWOLONYCH FIRM

W ostatnich 9 latach

20 000+

CERTYFIKATÓW

Nasze doświadczenie daje pewność

Dlaczego my?

Zdalna aktywacja podpisu w każdym miejscu na świecie

Doświadczenie w aktywacji e-podpisów na odległość dla obcokrajowców

Wydaliśmy ok. 14000+ e-podpisów w tym 300 dla obcokrajowców

Opinie o nas

Gerald Mai

Thanks to Bokota and the team for the support. You have been extremley helpful and I truly appreciated your guidance. Great UX!

Iain Leyden

The account Manager expertly explained the steps as we went along. Very helpful, quick and straightforward process of setting up an electronic signature.

Curtis Bjelajac

I wanted to write a review to document the amazing experience that I had with Maciej and the team from eSIGN. I was on assignment in Poland and needed an authorized organization that could provide Qualified Electronic Signature (QES) service (required by the European Commission for signing documents) in English (I don’t speak Polish). I was lucky to find Maciej and his team at eSIGN who speak perfect English and also have many years experience working with QESs and in particular with the European Commission. I highly recommend working with eSIGN and if you don’t speak Polish, contact them and ask for Maciej! Thanks again, Curtis

Zaufali nam:

Formularz zgłoszenia usługi

Formularz jest niezobowiązujący, wypełnij go, a skontaktujemy się by doprecyzować szczegóły i odpowiedzieć na pytania. Otrzymasz procedurę aktywacji w języku polskim i angielskim.


    Akceptuję regulamin Przeczytaj regulamin.
    Przesłane informacje są szyfrowane i w pełni bezpieczne.

    Nie masz czasu wypełniać formularza? Zadzwoń a pomożemy! 22 602 21 23