Podpis elektroniczny Polska – eSIGN
Skorzystaj z naszego podpisu elektronicznego i załatwiaj formalności w Polsce, nawet gdy przebywasz za granicą!
Usługa electronic signature Poland jest przeznaczona dla Ciebie, jeśli przebywasz poza granicami Polski, jednak z różnych względów niektóre sprawy urzędowe, administracyjne musisz załatwić na terenie Polski. To idealne rozwiązanie zarówno dla klientów, którzy posiadają numer PESEL (wtedy wyrobienie e-podpisu przebiega zdecydowanie szybciej) oraz dla osób, które go nie posiadają – w tym wypadku pomożemy Ci z wszystkimi niezbędnymi procedurami.
Usługa kwalifikowanego podpisu elektronicznego dla obcokrajowców jest analogicznym procesem, jak dla obywatela Polski. Dokumentem uwierzytelniającym może być zarówno dowód osobisty, jak i paszport. Różnicę stanowi jedynie sposób obsługi: aktywacja zdalna lub ewentualny dolot samolotem. Proces zakupu oraz aktywacji usługi wygląda następująco: wchodzisz na stronę, wypełniasz formularz, nasz specjalista kontaktuje się z Tobą telefonicznie, otrzymujesz podpis (zdalnie lub z dolotem). Podstawą aktywacji jest paszport lub dowód osobisty. Po wydaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego możesz podpisywać elektronicznie sprawozdania oraz dokumenty finansowe w Polsce, bez konieczności przebywania na jej terenie.
Współpracujemy m.in. z firmami z:
Ukrainy
Niemiec
Wlk. Brytanii
Holandii
ARE
Filipin
USA
Malezji
Dlaczego podpis elektroniczny to coś dla Ciebie?
Wygoda to główna, ale nie jedyna zaleta podpisu elektronicznego. Sprawdź, dlaczego jeszcze warto go posiadać!
Oszczędzasz czas na dojazdach i kolejkach. Już wszystko załatwisz zza biurka.
Oszczędzasz swoje pieniądze na znaczkach, kopertach i kurierach.
Deklaracje wypełniane elektronicznie sprawdzają za Ciebie ewentualne błędy.
Otrzymasz szybki dostęp do podpisanych dokumentów z archiwum na dysku.
Dołączysz do grona nowoczesnych firm na miarę XXI w.
Aktywacja i wydanie podpisu poza granicami Polski wymaga niekonwencjonalizowanego podejścia, dlatego nasza obsługa wykracza poza konwencje. Wszystko po to, żeby dostarczyć narzędzie, które pozwala “przekraczać granice”, oszczędzać czas i pieniądze, a do tego jest atrybutem nowoczesnej firmy.
Który wariant będzie najlepszy?
ePodpis kwalifikowany na 2 lata zdalna aktywacja w 7 – 10 dni*
+ urządzenie lub aplikacja mobilna SimplySign
6999 zł netto
ePodpis kwalifikowany na 3 lata zdalna aktywacja w 7 – 10 dni*
+ urządzenie lub aplikacja mobilna SimplySign
7499 zł netto
Podpis Around The World
dotrzemy w dowolne miejsce świata aktywujemy podpis u Ciebie na miejscu
Ustalenia indywidualne
*przy odpowiednio sprawnej współpracy ze strony klienta
<10
DNI
Zajęło nam wydanie 94% e-podpisów
14 000+
ZADOWOLONYCH FIRM
W ostatnich 9 latach
20 000+
CERTYFIKATÓW
Nasze doświadczenie daje pewność
Dlaczego my?
Zdalna aktywacja podpisu w każdym miejscu na świecie
Doświadczenie w aktywacji e-podpisów na odległość dla obcokrajowców
Wydaliśmy ok. 14000+ e-podpisów w tym 300 dla obcokrajowców
Opinie o nas
Gerald Mai
Thanks to Bokota and the team for the support. You have been extremley helpful and I truly appreciated your guidance. Great UX!
Iain Leyden
The account Manager expertly explained the steps as we went along. Very helpful, quick and straightforward process of setting up an electronic signature.
Curtis Bjelajac
I wanted to write a review to document the amazing experience that I had with Maciej and the team from eSIGN. I was on assignment in Poland and needed an authorized organization that could provide Qualified Electronic Signature (QES) service (required by the European Commission for signing documents) in English (I don’t speak Polish). I was lucky to find Maciej and his team at eSIGN who speak perfect English and also have many years experience working with QESs and in particular with the European Commission. I highly recommend working with eSIGN and if you don’t speak Polish, contact them and ask for Maciej! Thanks again, Curtis
Zaufali nam:
Formularz zgłoszenia usługi
Formularz jest niezobowiązujący, wypełnij go, a skontaktujemy się by doprecyzować szczegóły i odpowiedzieć na pytania. Otrzymasz procedurę aktywacji w języku polskim i angielskim.