NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Jednym z głównych filarów eSIGN jest szybkość, z którą działamy, przede wszystkim w realizacjach zleceń dla naszych klientów, staramy się również jak najszybciej odpowiadać na Wasze pytania.
Z myślą o klientach, którzy jeszcze szybciej chcą uzyskać odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania dotyczące oferowanych przez nas usług, przygotowaliśmy zestawienie najczęściej pojawiających się pytań i odpowiedzi na nie. Zapraszamy do lektury!
Jest to zbiór informacji o użytkowniku, który podpisuje dokument w świecie cyfrowym. Najczęściej te informacje to: imię, nazwisko i numer Pesel. Te dane niejako „przyklejają się” do podpisywanego dokumentu, nadając mu tym samym moc prawną.
Dowiedz się więcej: https://esign.pl/podpis-elektroniczny/
Dowiedz się więcej:
https://esign.pl/podpis-elektroniczny/30-zastosowan-podpisu-elektronicznego-o-ktorych-nie-miales-pojecia-numer-9-totalnie-cie-zaskoczy/
Dowiedz się więcej: https://esign.pl/podpis-elektroniczny/
Na cenę podpisu składa się certyfikat podpisu elektronicznego ważny przez 2 lata + usługa aktywacji w jednej z trzech wersji: premium, flextime, ekspres.
- Do podpisu elektronicznego polecamy usługę aktywacji premium, w której użytkownik otrzyma szybką aktywację e-podpisu wraz z praktycznym szkoleniem.
- Dla osób zapracowanych, którzy w celu wyrobienia podpisu mogą spotkać się jedynie w godzinach wieczornych np. 19:00 oraz podczas weekendu przygotowaliśmy usługę aktywacji flextime.
- Jeśli potrzebujesz szybkiej aktywacji podpisu, a nie jesteś zainteresowany szkoleniem, wybierz usługę aktywacji ekspres.
*Każda usługa jest dodatkowo płatna, a ceny są uzależnione od regionu Polski.
Dowiedz się więcej: https://esign.pl/podpis-elektroniczny/
Cena 349 zł netto dotyczy tzw. elektroniki: karty i czytnika z e-podpisem w wersji 2-letniej. Do ceny należy doliczyć koszty aktywacji podpisu, będącego nieodłącznym elementem zestawu.
Po zakupie, usługę aktywuje wyspecjalizowany pracownik eSIGN, który (w zależności pakietu) dojeżdża do klienta. Koszt aktywacji jest zróżnicowany i zależny od województwa.
Jeśli jednak chcesz, aby wszyscy widzieli tzw. faksymile, czyli graficzną reprezentację Twojego podpisu, która jest tak naprawdę tylko miłym dodatkiem, a nie elementem świadczącym o prawomocności epodpisu – skontaktuj się z nami.
Można również podpisać o wiele więcej. Pełna lista miejsc, w których możesz wykorzystać podpis jest dostępna pod poniższym linkiem :
https://esign.pl/podpis-elektroniczny/30-zastosowan-podpisu-elektronicznego-o-ktorych-nie-miales-pojecia-numer-9-totalnie-cie-zaskoczy/
To nie jest takie proste. Jest to jedna z dwóch sytuacji, w której trzeba na nowo wydać podpis elektroniczny. Dzieje się tak dlatego, że osoba ze starym nazwiskiem, tak naprawdę nie istnieje i aby zachować zgodność stanu faktycznego – nowego nazwiska i danych w podpisie elektronicznym, trzeba na nowo wydać e-podpis.
Dobra informacja jest taka, że chętnie w tym pomożemy, a dodatkowo można wykorzystać kartę i czytnik użytkownika aby choć w minimalnym stopniu obniżyć cenę wydania nowego podpisu. Będzie jednak konieczne ponowne spotkanie.
Jeśli zapomniałeś kodu PIN lub go zablokowałeś, skorzystaj z naszego poradnika dostępnego pod tym adresem:
https://esign.pl/pomoc/brak-kodu-pin-puk-zablokowany-pin/
Pomagamy w wydaniu numeru PESEL dla osób z Polski, jak i zagranicy.
Niestety nie. Wymagane jest osobiste stawiennictwo, osoby ubiegającej się o podpis. Obiecujemy że spotkanie nie potrwa długo, a dodatkowo możemy dojechać w dowolne miejsce w Polsce.
Zwykle około 7 dni roboczych. Bardzo dużo jednak zależy od osoby ubiegającej się o e-podpis – tego, jak sprawnie przeprowadzi kroki, które są przez nią wymagane.
Innym miejscem do potwierdzenia tożsamości jest konsulat lub ambasada.
Aktualną listę konsulatów znajdziesz tutaj:
- Konsulaty: https://www.e-konsulat.gov.pl/
- Ambasady RP na obczyźnie:
https://www.msz.gov.pl/pl/informacje_konsularne/polskie_placowki/
Nie, numeru PESEL nie można dodać do certyfikatu. Aby w e-podpisie był widoczny nr PESEL należy go wyrobić wcześniej niż sam podpis.
Nie znalazłeś to, czego szukałeś?
Jeżeli powyżej nie znalazłeś odpowiedzi na nurtującą Cię kwestię, zapraszamy do kontaktu pod nr infolinii 699 585 770 – odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i rozwiejemy wątpliwości.
Jeżeli jesteś już zdecydowany na zakup ePodpisu, lecz nie jesteś jeszcze pewny, który rodzaj usługi jest dla Ciebie najlepszy, również zapraszamy do kontaktu z nami. Dobierzemy najlepszy rodzaj usługi i aktywacji dla Ciebie, wycenimy oraz umówimy się na spotkanie.