Wrzesień przyniósł nam wiele wyzwań,
ale do każdego podeszliśmy ambitnie. Sprawdźcie, co udało nam się dokonać.
Przede wszystkim otworzyliśmy biuro w Warszawie, przy ul. Aleje Jerozolimskie 204 (budynek Platforma). Wejście znajduje się po lewej stronie, a my jesteśmy na pierwszym piętrze. Jakby ktoś zabłądził zawsze może zadzwonić do Kamila (888 969 758) albo do Marcina (504 024 518).
Również i we wrześniu dostarczyliśmy 20 certyfikatów kwalifikowanych dla dyrektorów oraz kierowników PGNiG Obrót Detaliczny (Warszawa i Tarnów). Dziękujemy za zaufanie!
Pojawili się również kolejni doradcy w naszej ekipie:
– Daniel Karch (woj. śląskie) kontakt: 570 24 30 24, daniel@serwis24godziny.pl
– Ula Kordiuk (woj. warmińsko-mazurskie) kontakt: 570 99 24 24, ula@serwis24godziny.pl
– Paweł Sulik (woj. podlaskie) kontakt: 570 5024 24, pawel@serwis24godziny.pl
Wprowadziliśmy również płatność kartą na terenie województwa mazowieckiego.