O plusach posiadania elektronicznego podpisu chyba już nikogo nie trzeba przekonywać. Wygoda, oszczędność i szybki dostęp do podpisanych dokumentów to tylko jedne z kilku najważniejszych zalet, jakie są możliwe dzięki współczesnej technologii.
A teraz wyobraź sobie, że nie musisz pamiętać o posiadaniu karty mini wraz z czytnikiem, aby szybko i bezproblemowo podpisać ważne dokumenty. Jak to możliwe? Dzięki naszej nowej usłudze migracji mobilnego podpisu elektronicznego.
Na czym polega usługa “migracji”?
To nic innego, jak przeniesienie Twojego standardowego podpisu elektronicznego z czytnika mini do mobilnego podpisu Simply Sign.
Do dziś, nikt w Polsce nie oferował tak nowoczesnego rozwiązania technologicznego bez konieczności tworzenia nowego podpisu elektronicznego na urządzeniu mobilnym.
Co zyskujesz dzięki “migracji”?
- mobilność – podpisujesz dokumenty, gdziekolwiek jesteś,
- nie musisz obawiać się, że zapomnisz, zgubisz lub zniszczysz swój podpis elektroniczny,
- wygodę – możesz podpisać dokumenty dosłownie wszędzie, nie ważne, czy właśnie czekasz na swoją wizytę u stomatologa, jedziesz na kolejne spotkanie biznesowe, czy stoisz w korku samochodowym,
- bezpieczeństwo – połączenie jest w pełni szyfrowane,
- pewność – migracja do SimplySign jest tak samo ważna i akceptowana przez systemy urzędów i administracji, a także przygotowana do wymiany dokumentów między przedsiębiorstwami,
- oszczędność – już nigdy więcej nie będziesz musiał opłacać przesyłek pocztowych.
- wiarygodność – z najnowszych, certyfikowanych technologii korzystają najlepiej rozwijające się firmy.
Tylko trzy kroki, które dzielą Cię od skorzystania z usługi “migracji”
Dokładnie tak – tylko trzy. Co więcej, są one banalnie proste!
- Po pierwsze: musisz posiadać aktualny podpis.
- Po drugie: musisz zgłosić się do nas na 60 dni (lub mniej) przed zakończeniem aktualnego podpisu.
- Po trzecie: złap za telefon i umów się z naszym pracownikiem na krótkie, 30 – minutowe spotkanie.
Ile kosztuje usługa “migracji”?
Dajemy Ci wybór, czy chcesz korzystać z najnowocześniejszego rozwiązania tylko przez najbliższe 2 lata, czy wolisz umówić się z nami na kolejne spotkanie po 3 latach od daty podpisania umowy.
- Migracja 2 lata – 889 zł netto
- Migracja 3 lata – 1039 zł netto
Szczegóły znajdziesz tutaj: https://esign.pl/podpis-mobilny/
Podpisuj wszystkie dokumenty swoim urządzeniem mobilnym
Niezależnie od miejsca, czasu i ilości odbywanych spotkań – migracja Twojego podpisu elektronicznego na urządzenie mobilne to usługa godna polskich, rozwijających się firm i technologicznych rozwiązań XXI wieku.
Kwalifikowany podpis elektroniczny możesz zdobyć bez wychodzenia z domu. Wystarczy, że wejdziesz na stronę: https://esign.pl/podpis-elektroniczny/ i wybierzesz opcję najlepszą dla siebie.
Masz jakiekolwiek pytanie na temat e-podpisu? Skontaktuj się z nami – e-mail: biuro@esign.pl, tel: +48 22 398 43 50, +48 699 585 770.