//Migracja podpisu elektronicznego – co to oznacza dla Ciebie?

Migracja podpisu elektronicznego – co to oznacza dla Ciebie?

O plusach posiadania elektronicznego podpisu chyba już nikogo nie trzeba przekonywać. Wygoda, oszczędność i szybki dostęp do podpisanych dokumentów to tylko jedne z kilku najważniejszych zalet, jakie są możliwe dzięki współczesnej technologii. 

A teraz wyobraź sobie, że nie musisz pamiętać o posiadaniu karty mini wraz z czytnikiem, aby szybko i bezproblemowo podpisać ważne dokumenty. Jak to możliwe? Dzięki naszej nowej usłudze migracji mobilnego podpisu elektronicznego. 

Na czym polega usługa “migracji”?

To nic innego, jak przeniesienie Twojego standardowego podpisu elektronicznego z czytnika mini do mobilnego podpisu Simply Sign

Do dziś, nikt w Polsce nie oferował tak nowoczesnego rozwiązania technologicznego bez konieczności tworzenia nowego podpisu elektronicznego na urządzeniu mobilnym. 

Co zyskujesz dzięki “migracji”? 

  • mobilność – podpisujesz dokumenty, gdziekolwiek jesteś,
  • nie musisz obawiać się, że zapomnisz, zgubisz lub zniszczysz swój podpis elektroniczny,
  • wygodę – możesz podpisać dokumenty dosłownie wszędzie, nie ważne, czy właśnie czekasz na swoją wizytę u stomatologa, jedziesz na kolejne spotkanie biznesowe, czy stoisz w korku samochodowym,
  • bezpieczeństwo – połączenie jest w pełni szyfrowane,
  • pewność – migracja do SimplySign jest tak samo ważna i akceptowana przez systemy urzędów i administracji, a także przygotowana do wymiany dokumentów między przedsiębiorstwami,
  • oszczędność – już nigdy więcej nie będziesz musiał opłacać przesyłek pocztowych.
  • wiarygodność – z najnowszych, certyfikowanych technologii korzystają najlepiej rozwijające się firmy.

Tylko trzy kroki, które dzielą Cię od skorzystania z usługi “migracji”

Dokładnie tak – tylko trzy. Co więcej, są one banalnie proste!

  1. Po pierwsze: musisz posiadać aktualny podpis.
  2. Po drugie: musisz zgłosić się do nas na 60 dni (lub mniej) przed zakończeniem aktualnego podpisu.
  3. Po trzecie: złap za telefon i umów się z naszym pracownikiem na krótkie, 30 – minutowe spotkanie.

Ile kosztuje usługa “migracji”?

Dajemy Ci wybór, czy chcesz korzystać z najnowocześniejszego rozwiązania tylko przez najbliższe 2 lata, czy wolisz umówić się z nami na kolejne spotkanie po 3 latach od daty podpisania umowy.

  • Migracja 2 lata – 889 zł netto
  • Migracja 3 lata – 1039 zł netto

Szczegóły znajdziesz tutaj: https://esign.pl/podpis-mobilny/

Podpisuj wszystkie dokumenty swoim urządzeniem mobilnym

Niezależnie od miejsca, czasu i ilości odbywanych spotkań – migracja Twojego podpisu elektronicznego na urządzenie mobilne to usługa godna polskich, rozwijających się firm i technologicznych rozwiązań XXI wieku.

Kwalifikowany podpis elektroniczny możesz zdobyć bez wychodzenia z domu. Wystarczy, że wejdziesz na stronę: https://esign.pl/podpis-elektroniczny/ i wybierzesz opcję najlepszą dla siebie.

Masz jakiekolwiek pytanie na temat e-podpisu? Skontaktuj się z nami – e-mail: biuro@esign.pltel: +48 22 602 23 55+48 732 083 870.

2019-09-10T14:36:35+02:00