/Podpis elektroniczny Kętrzyn
Podpis elektroniczny Kętrzyn2019-02-14T13:57:17+01:00

Dlaczego potrzebujesz kwalifikowanego podpisu elektronicznego?

Od dn. 18.10.2018r. postępowania w sprawie zamówień publicznych prowadzone są w formie elektronicznej. Oznacza, to że jeśli jesteś zainteresowany uzyskaniem zamówień publicznych, musisz złożyć swoją ofertę w formie elektronicznej.

Prawo zamówień publicznych oraz akty wykonawcze do ustawy wymagają, aby dokumenty składane w postępowaniu opatrzone zostały kwalifikowanymi podpisami elektronicznymi przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy.

Jak wygląda forma i sposób złożenia oferty po 18 kwietnia 2018 roku?

Forma i sposób złożenia ofert są każdorazowo określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pamiętaj, nie ma jednej uniwersalnej procedury, to zamawiający decyduje o warunkach składania ofert.

Znajdź w SIWZ informację, jaką drogą powinna być złożona Twoja oferta.

Podpisanie oferty wymaga e-podpisu. Za chwilę dowiesz się jak go zdobyć.

Sprawdź, czy podmioty, których oświadczenia będą Ci potrzebne dysponują podpisem elektronicznym.

Wypełnione, podpisane, spakowane i zaszyfrowane oferty prześlij we wskazany sposób do zamawiającego.

WARIANTY

Wiesz, że potrzebujesz aktywacji podpisu?

To jednorazowe spotkanie doradcy eSIGN z klientem,
które trwa średnio 30 minut. Składa się na niego:

1. Indywidualne stworzenie umowy pod konkretnego klienta i specyfikę jego potrzeb.
2. Szybka i profesjonalna obsługa u klienta w jego firmie lub domu.
3. Szkolenie z obsługi e-podpisu w usłudze premium lub flextime.

U nas masz aż 3 warianty

USŁUGA FLEXTIME
e-podpis w 30 minut
(nawet po godzinach pracy)

NOWOŚĆ
USŁUGA PREMIUM
e-podpis w 30 minut
(u klienta na miejscu)
USŁUGA EKSPRES
e-podpis w 24 godziny
Elastyczne godziny obsługi klienta
Praktyczne szkolenie
Telefoniczna pomoc techniczna przez 2 lata
Rejestracja certyfikatu na karcie
Instalacja oprogramowania
Osobisty opiekun klienta
Wysłanie umowy przez esign
Potwierdzenie tożsamości
Przygotowanie umowy
Dojazd do klienta
USŁUGA FLEXTIME
e-podpis w 30 minut
(nawet po godzinach pracy)

NOWOŚĆ
Elastyczne godziny obsługi klienta
Praktyczne szkolenie
Rejestracja certyfikatu na karcie
Instalacja oprogramowania
Telefoniczna pomoc techniczna przez 2 lata
Osobisty opiekun klienta
Wysłanie umowy przez esign
Potwierdzenie tożsamości
Przygotowanie umowy
Dojazd do klienta
USŁUGA PREMIUM
e-podpis w 30 minut
(u klienta na miejscu)
Praktyczne szkolenie
Rejestracja certyfikatu na karcie
Instalacja oprogramowania
Telefoniczna pomoc techniczna przez 2 lata
Osobisty opiekun klienta
Wysłanie umowy przez esign
Potwierdzenie tożsamości
Przygotowanie umowy
Dojazd do klienta
USŁUGA ESKPRES
e-podpis w 24 godziny
Osobisty opiekun klienta
Wysłanie umowy przez esign
Potwierdzenie tożsamości
Przygotowanie umowy
Dojazd do klienta

TYLKO DLA NASZYCH KLIENTÓW DODATKOWE MATERIAŁY W WERSJI ELEKTRONICZNEJ (PDF) O WARTOŚCI 150 ZŁ – GRATIS!
Aby je otrzymać, zgłoś się do doradcy!

Który zestaw będzie dla Ciebie lepszy?

SimplySign

2 LATA – 399 ZŁ NETTO


Dowiedz się więcej



  • Wybrany przez 79% klientów w 2019 roku.
  • Podpis zawsze przy Tobie (w telefonie, tablecie)
  • Łatwa w użyciu technologia mobilna
  • Szybkie wdrożenie podpisu

DODATKOWE INFORMACJE:

  • Znacznik czasu: 120 000/2 lata
  • Okres ważności usługi: 24 miesiące
  • W przeliczeniu koszt miesięczny: 16,63 zł netto
logo-wspierany-przez-adobelogo-certum

Zestaw Mini

2 LATA – 349 ZŁ NETTO


Przejdź do formularza



  • Dopasowane do użytku przez jedną osobę
  • Kompaktowe rozmiary

W SKŁAD ZESTAWU WCHODZĄ:

  • Karta kryptograficzna mini (wielkość karty do smartfona)
  • Czytnik kart mini (jak pendrive, model ACR39T-A1 USB)
  • Oprogramowanie do obsługi karty, podpisywania me weryfikacji dokumentów
  • Kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk /miesiąc)
  • Certyfikat kwalifikowany Certum jest jedynym w Polsce automatycznie rozpoznawanym jako zaufany w programach ADOBE (np. Adobe Reader)
logo-wspierany-przez-adobelogo-certum

TROCHĘ O NAS

Dlaczego my?

Rozsądni przedsiębiorcy wiedzą, jak oszczędzać pieniądze. My każdego dnia im w tym pomagamy. W jaki sposób?
Od A do Z wdrażamy podpisy elektroniczne, współpracując zarówno z korporacjami, jak imałymi firmami, czy organami
państwowymi. Chcesz dołączyć do grona naszych zadowolonych klientów? Sprawdź, w jaki sposób możesz
wykorzystać podpis elektroniczny XXI w. u siebie.

Dowiedz się więcej

Sprawdzona firma

Oszczędzamy nerwy. Działamy sprawnie i konkretnie.

Od deski do deski

Kompleksowo załatwisz wszystko w jednym miejscu.

Wygodna płatność

Możesz zapłacić gotówką, kartą lub przelewem.

Autorytet

Ponad 9600 godzin spędzonych na wdrażaniu e-podpisów.

Ubezpieczenie

Twoje bezpieczeństwo gwarantowane sumą 1 000 000 zł.

DUMNIE WSPIERAMY

1% zysku przeznaczamy dla Domu Dziecka nr 2 w Warszawie

<24

Godziny

Zajęło nam wydanie
94% e-podpisów

7300+

Zadowolonych firm

W ostatnich
5 latach

12000+

Certyfikatów

Takie doświadczenie
daje pewność

Wsparcie techniczne

Łatwa me szybka pomoc od eSIGN przez aplikację TeamViewer

Przerastają Cię kwestie techniczne me potrzebujesz wsparcia?
A może nie chcesz tracić czasu me wolisz, aby ktoś zrobił wszystko za Ciebie?

Każdemu z naszych klientów gwarantujemy kompleksowe wsparcie techniczne. Nie tylko wyjaśniamy najbardziej zawiłe kwestie, ale również prowadzimy za rękę przy konfiguracji poszczególnych usług.

Dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu możemy łatwo połączyć się z Twoim komputerem. To pozwoli nam skutecznie pomóc ci przy całym procesie instalacji, zupełnie tak, jakby nasz asystent siedział koło Ciebie przy biurku, na fotelu obok.

Następnie krok po kroku przeprowadzimy pełną konfigurację usług związanych z kwalifikowanym podpisem elektronicznym. To wszystko jest możliwe całkowicie zdalnie, za sprawą aplikacji TeamViewer. Skąd ją wziąć me jak jej używać?

Co możemy dla Ciebie zrobić w ramach wsparcia technicznego?
Nasi specjaliści pomogą Ci w takich sprawach jak:

  • instalacja oprogramowania na nowym komputerze
    (na życzenie połączymy się me zrobimy to za Ciebie),
  • konfiguracja e-podpisu w programie Płatnik,
  • konfiguracja przeglądarki internetowej pod aukcje elektroniczne,
  • rozwiązywanie problemów związanych m.in. z brakiem kluczy nadrzędnych, certyfikatów, sterowników 3PKCS,
  • pomoc związana z kodami PIN, PUK (zmiana kodu PIN, odzyskanie kodu PUK),
  • pomoc w wysyłce deklaracji VAT do US (m.in. w programach e-Deklaracje, e-mikrofirma, fillUp),
  • asysta przy wysyłaniu sprawozdania finansowego.
    To wszystko jest możliwe całkowicie zdalnie, za sprawą aplikacji TeamViewer.

OPINIE

Nasi klienci:

Marzena R.

Pan Arek, profesjonalizm w każdym calu. Cały proces przeprowadzony sprawnie me bez zarzutu. Pomoc zdalna w konfiguracji oprogramowania do przesyłki danych – bezcenna!! Brawo za pełen profesjonalizm oraz doskonałe podejście do klienta. Tak trzymać :) Dziękuję.

Piotr S.

To bardzo miłe spotkać prawdziwych fachowców. Pan Maciej Grendus w pełni profesjonalnie me niezwykle szybko przeprowadził mnie przez proces instalacji podpisu oszczędzając mi czasu me nerwów. Po prostu czapki z głów. Jeszcze raz bardzo dziękuję.

Paulina U.

Serdecznie podziękowania dla Asseco oraz eSIGN za nieodpłatne dostarczenie certyfikatu kwalifikowanego na 2 lata wraz z usługą wdrożenia i szkolenia w naszej Fundacji. Dzięki Państwu możemy teraz posługiwać się epodpisem.

ZAUFALI NAM

Kontakt

Tomasz Milewicz

tel. (+48) 500 450 333
email: tomek@esign.pl

Formularz kontaktowy:

Akceptuję regulamin Przeczytaj regulamin



Przesłane informacje są szyfrowane i w pełni bezpieczne. Przesłanie danych kontaktowych za pomocą powyższego Formularza kontaktowego jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Super Savers Sp. z o.o. w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania usługi przez Spółkę w sposób zgodny z Polityką prywatności.

Nie masz czasu wypełniać formularza?
Zadzwoń, a pomożemy

+48 732 083 870

+48 22 602 23 55

Brak komentarzy