Kwalifikowany podpis elektroniczny Mława
Dlaczego potrzebujesz kwalifikowanego podpisu elektronicznego?
Posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego oznacza wejście na nowy poziom w biznesie. Spełnij wymagania XXI wieku! Teraz jest to łatwe, ponieważ wdrażamy lub odnawiamy dla Ciebie podpisy elektroniczne w Mławie!
Zgodnie z aktualnymi przepisami prawa, podpis elektroniczny z ważnym kwalifikowanym certyfikatem ma taką samą moc prawną jak tradycyjny podpis odręczny.
ZUS, US, JPK – wszystkie formalności urzędowe możesz załatwić online dzięki e-podpisowi. Możesz nim podpisywać dokumenty potrzebne do zawarcia umowy czy wysłać sprawozdanie finansowe do KRS bez wychodzenia z domu! Przekonaj się, jakie to proste i bezpieczne z e-podpisem.
Skontaktuj się z naszym przedstawicielem:

Dominik Knop
tel. (+48) 22 398 43 46
email: dominik.k@esign.pl
Jak wygląda forma i sposób złożenia oferty po 18 kwietnia 2018 roku?
Forma i sposób złożenia ofert są każdorazowo określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pamiętaj, nie ma jednej uniwersalnej procedury, to zamawiający decyduje o warunkach składania ofert.
Znajdź w SIWZ informację, jaką drogą powinna być złożona Twoja oferta.

Podpisanie oferty wymaga e-podpisu. Za chwilę dowiesz się jak go zdobyć.
Sprawdź, czy podmioty, których oświadczenia będą Ci potrzebne dysponują podpisem elektronicznym.

Wypełnione, podpisane, spakowane i zaszyfrowane oferty prześlij we wskazany sposób do zamawiającego.
Który zestaw będzie dla Ciebie lepszy?

SimplySign
Zakres cen: od 1068,00 zł do 1528,00 zł NETTOWybierz opcje Ten produkt ma wiele wariantów. Opcje można wybrać na stronie produktu
- Wybrany przez 79% klientów w 2021 roku.
- Podpis zawsze przy Tobie (w telefonie, tablecie)
- Łatwa w użyciu technologia mobilna
- Szybkie wdrożenie podpisu
DODATKOWE INFORMACJE:
- Podpis mobilny w chmurze
- Okres ważności usługi: 24 miesiące
- W przeliczeniu koszt miesięczny: 15,79 zł netto
- Oprogramowanie do obsługi podpisu, weryfikowania i podpisywania dokumentów
- Kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk /miesiąc)
- Certyfikat kwalifikowany Certum jest jedynym w Polsce automatycznie rozpoznawanym jako zaufany w programach ADOBE (np. Adobe Reader)

Zestaw Mini
Zakres cen: od 1068,00 zł do 1528,00 zł NETTOWybierz opcje Ten produkt ma wiele wariantów. Opcje można wybrać na stronie produktu
- Dopasowane do użytku przez jedną osobę
- Kompaktowe rozmiary
W SKŁAD ZESTAWU WCHODZĄ:
- Karta kryptograficzna mini (wielkość karty do smartfona)
- Czytnik kart mini (jak pendrive, model ACR39T-A1 USB)
- Oprogramowanie do obsługi karty, podpisywania i weryfikacji dokumentów
- Kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk /miesiąc)
- Certyfikat kwalifikowany Certum jest jedynym w Polsce automatycznie rozpoznawanym jako zaufany w programach ADOBE (np. Adobe Reader)
TROCHĘ O NAS
Dlaczego my?
Jeśli chcesz wygrać dowolną grę, najpierw musisz grać zgodnie z zasadami. Dopiero kiedy zwyciężysz, możesz wyznaczać nowe. Tak samo jest w biznesie. Dziś elektroniczny podpis i e-Doręczenia to nie zachcianka, ale konieczność – bez nich Twój biznes zostaje w peletonie. Jeśli chcesz się liczyć, wdrożenie tych rozwiązań to pierwszy krok. Z naszym zespołem ten proces jest szybki, intuicyjny i wolny od błędów.
Kto powinien skorzystać z usług eSIGN?
Zarówno przedsiębiorcy, którzy chcą zredukować koszty operacyjne i działać zgodnie z przepisami, jak i osoby prywatne, które chcą uniknąć kolejek w urzędach. Finansiści, księgowi, kadrowi, prawnicy – wszyscy, którzy chcą podpisywać i doręczać dokumenty zdalnie, bezpiecznie i skutecznie.
Aktywacja = prostsza obsługa dokumentów i korespondencji
E-podpis i e-Doręczenia to idealne rozwiązanie dla notariuszy, kancelarii, biur rachunkowych i każdego, kto komunikuje się z urzędami czy instytucjami. Umożliwiają one nie tylko podpisanie dokumentów, ale również ich doręczenie z potwierdzeniem odbioru.
Co umożliwiają nasze usługi?
ZUS, US, JPK – wszystkie formalności urzędowe załatwisz online. Założysz firmę, wyślesz sprawozdanie do KRS, dostarczysz dokumenty z elektronicznym potwierdzeniem odbioru – wszystko bez wychodzenia z domu. Szybko. Legalnie. Bezpiecznie.
Masz już podpis? Szukasz czegoś więcej?
Przedłużymy Twój certyfikat kwalifikowany i pomożemy wdrożyć e-Doręczenia. Dzięki temu Twój biznes nie tylko będzie w grze – ale będzie ją wygrywał.
Jak uzyskać e-podpis i e-Doręczenia?
Wystarczy odwiedzić nasz sklep lub skontaktować się z biurem obsługi klienta. Dedykowany opiekun przeprowadzi Cię przez cały proces – od wdrożenia podpisu po konfigurację e-Doręczeń.
Sprawdzona firma
Oszczędzamy nerwy. Działamy sprawnie i konkretnie.
Od deski do deski
Kompleksowo załatwisz wszystko w jednym miejscu.
Wygodna płatność
Możesz zapłacić gotówką, kartą lub przelewem.
Autorytet
Ponad 10000 godzin spędzonych na wdrażaniu e-podpisów.

Ubezpieczenie
Twoje bezpieczeństwo gwarantowane sumą 1 000 000 zł.
DUMNIE WSPIERAMY
1% zysku przeznaczamy dla Domu Dziecka nr 2 w Warszawie
<24
Godziny
Zajęło nam wydanie
95% e-podpisów
14 000+
Zadowolonych firm
W ostatnich
9 latach
20 000+
Certyfikatów
Takie doświadczenie
daje pewność
Oferujemy wsparcie techniczne
Łatwa i szybka pomoc od eSIGN przez aplikację TeamViewer
Przerastają Cię kwestie techniczne i potrzebujesz wsparcia?
A może nie chcesz tracić czasu i wolisz, aby ktoś zrobił wszystko za Ciebie?
Każdemu z naszych klientów gwarantujemy kompleksowe wsparcie techniczne. Nie tylko wyjaśniamy najbardziej zawiłe kwestie, ale również prowadzimy za rękę przy konfiguracji poszczególnych usług.
Dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu możemy łatwo połączyć się z Twoim komputerem. To pozwoli nam skutecznie pomóc ci przy całym procesie instalacji, zupełnie tak, jakby nasz asystent siedział koło Ciebie przy biurku, na fotelu obok.
Następnie krok po kroku przeprowadzimy pełną konfigurację usług związanych z kwalifikowanym podpisem elektronicznym. To wszystko jest możliwe całkowicie zdalnie, za sprawą aplikacji TeamViewer. Skąd ją wziąć me jak jej używać?
Co możemy dla Ciebie zrobić w ramach wsparcia technicznego?
Nasi specjaliści pomogą Ci w takich sprawach jak:
- instalacja oprogramowania do składania podpisu na nowym komputerze (na życzenie połączymy się online i zrobimy to za Ciebie),
- konfiguracja e-podpisu w programie Płatnik,
- konfiguracja przeglądarki internetowej pod aukcje elektroniczne,
- rozwiązywanie problemów związanych m.in. z brakiem kluczy nadrzędnych, certyfikatów, sterowników 3PKCS,
- pomoc związana z kodami PIN, PUK (zmiana kodu PIN, odzyskanie kodu PUK),
- pomoc w wysyłce deklaracji VAT do US (m.in. w programach e-Deklaracje, e-mikrofirma),
- asysta przy wysyłaniu sprawozdania finansowego.
Zostań Klientem eSIGN i zakup własny podpis kwalifikowany
Jeśli chcesz uzyskać własny podpis kwalifikowany, skorzystaj z oferty naszej firmy eSIGN. Oferujemy szybki i prosty proces uzyskania podpisu, który zapewni Ci najwyższy poziom bezpieczeństwa i wygody. Nasze usługi są idealne zarówno dla przedsiębiorców, jak i osób prywatnych, które chcą cieszyć się pełną legalnością i wiarygodnością swoich dokumentów elektronicznych. Wybierając eSIGN, inwestujesz w profesjonalizm i niezawodność.
OPINIE
Nasi klienci:
Elżbieta Niesłuchowska
Pan Michał pojawił się punktualnie. W bardzo miły i przystępny sposób wszystko wytłumaczył. Przesympatyczne oraz rzeczowe spotkanie. Oceniam 10/10! Zdecydowanie rekomenduję współpracę!
Tomasz Tronina
Bardzo profesjonalna i rzetelna obsługa, punktualność i kultura osobista. Pełen profesjonalizm. Dziękuję za współpracę.
Małgosia Szadkowska
Firma rzetelna, dzała szybko i bezboleśnie :) Profesjonalna obsługa klienta, zwłaszcza niezwykle pomocny i kompetentny Pan Bartłomiej Bokota. Polecam!
























