Dlaczego potrzebujesz kwalifikowanego podpisu elektronicznego?

Posiadanie podpisu elektronicznego kwalifikowanego oznacza tak naprawdę wejście na nowy poziom biznesu. Sprostaj wymaganiom XXI wieku! Teraz to łatwe, bo wdrażamy/odnawiamy dla Ciebie e-podpisy!

ZUS, US, JPK – wszystkie formalności urzędowe są do załatwienia online z e-podpisem. Możesz podpisać dokumenty potrzebne do założenia firmy albo wysłać sprawozdanie finansowe do KRS bez wychodzenia z domu! Zobacz jakie to proste z bezpiecznym podpisem elektronicznym.

Skontaktuj się z naszym przedstawicielem:

Dominik Knop

tel. (+48) 22 398 43 46
email: dominik.k@esign.pl

Jak wygląda forma i sposób złożenia oferty po 18 kwietnia 2018 roku?

Forma i sposób złożenia ofert są każdorazowo określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pamiętaj, nie ma jednej uniwersalnej procedury, to zamawiający decyduje o warunkach składania ofert.

podpis elektroniczny poznań

Znajdź w SIWZ informację, jaką drogą powinna być złożona Twoja oferta.

Podpisanie oferty wymaga e-podpisu. Za chwilę dowiesz się jak go zdobyć.

Sprawdź, czy podmioty, których oświadczenia będą Ci potrzebne dysponują podpisem elektronicznym.

Wypełnione, podpisane, spakowane i zaszyfrowane oferty prześlij we wskazany sposób do zamawiającego.

Który zestaw będzie dla Ciebie lepszy?

iphone-epodpis

SimplySign

1008,00 1448,00  NETTOWybierz opcje


  • Wybrany przez 79% klientów w 2021 roku.
  • Podpis zawsze przy Tobie (w telefonie, tablecie)
  • Łatwa w użyciu technologia mobilna
  • Szybkie wdrożenie podpisu

DODATKOWE INFORMACJE:

  • Podpis mobilny w chmurze
  • Okres ważności usługi: 24 miesiące
  • W przeliczeniu koszt miesięczny: 15,79 zł netto
  • Oprogramowanie do obsługi podpisu, weryfikowania i podpisywania dokumentów
  • Kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk /miesiąc)
  • Certyfikat kwalifikowany Certum jest jedynym w Polsce automatycznie rozpoznawanym jako zaufany w programach ADOBE (np. Adobe Reader)
logo-wspierany-przez-adobe
logo-certum

Zestaw Mini

1008,00 1448,00  NETTOWybierz opcje


  • Dopasowane do użytku przez jedną osobę
  • Kompaktowe rozmiary

W SKŁAD ZESTAWU WCHODZĄ:

  • Karta kryptograficzna mini (wielkość karty do smartfona)
  • Czytnik kart mini (jak pendrive, model ACR39T-A1 USB)
  • Oprogramowanie do obsługi karty, podpisywania i weryfikacji dokumentów
  • Kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk /miesiąc)
  • Certyfikat kwalifikowany Certum jest jedynym w Polsce automatycznie rozpoznawanym jako zaufany w programach ADOBE (np. Adobe Reader)
logo-wspierany-przez-adobe
logo-certum

TROCHĘ O NAS

Dlaczego my?

Rozsądni przedsiębiorcy wiedzą, jak oszczędzać pieniądze. My każdego dnia im w tym pomagamy. W jaki sposób?
Od A do Z wdrażamy podpisy elektroniczne, współpracując zarówno z korporacjami, jak i małymi firmami, czy organami
państwowymi. Chcesz dołączyć do grona naszych zadowolonych klientów? Sprawdź, w jaki sposób możesz
wykorzystać podpis elektroniczny XXI w. u siebie.

Dowiedz się więcej
icon_dlaczego_my

Sprawdzona firma

Oszczędzamy nerwy. Działamy sprawnie i konkretnie.

icon_OD_DESKI_DO_DESKI_esign

Od deski do deski

Kompleksowo załatwisz wszystko w jednym miejscu.

icon_WYGODNA_PŁATNOŚĆ_esign

Wygodna płatność

Możesz zapłacić gotówką, kartą lub przelewem.

autorytet_esign

Autorytet

Ponad 10000 godzin spędzonych na wdrażaniu e-podpisów.

ubezpieczenie

Ubezpieczenie

Twoje bezpieczeństwo gwarantowane sumą 1 000 000 zł.

esign_icon_dumnie_wspieramy

DUMNIE WSPIERAMY

1% zysku przeznaczamy dla Domu Dziecka nr 2 w Warszawie

<24

Godziny

Zajęło nam wydanie
95% e-podpisów

14 000+

Zadowolonych firm

W ostatnich
9 latach

20 000+

Certyfikatów

Takie doświadczenie
daje pewność

Wsparcie techniczne

Łatwa i szybka pomoc od eSIGN przez aplikację TeamViewer

Przerastają Cię kwestie techniczne i potrzebujesz wsparcia?
A może nie chcesz tracić czasu i wolisz, aby ktoś zrobił wszystko za Ciebie?

Każdemu z naszych klientów gwarantujemy kompleksowe wsparcie techniczne. Nie tylko wyjaśniamy najbardziej zawiłe kwestie, ale również prowadzimy za rękę przy konfiguracji poszczególnych usług.

Dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu możemy łatwo połączyć się z Twoim komputerem. To pozwoli nam skutecznie pomóc ci przy całym procesie instalacji, zupełnie tak, jakby nasz asystent siedział koło Ciebie przy biurku, na fotelu obok.

Następnie krok po kroku przeprowadzimy pełną konfigurację usług związanych z kwalifikowanym podpisem elektronicznym. To wszystko jest możliwe całkowicie zdalnie, za sprawą aplikacji TeamViewer. Skąd ją wziąć me jak jej używać?

Co możemy dla Ciebie zrobić w ramach wsparcia technicznego?
Nasi specjaliści pomogą Ci w takich sprawach jak:

  • instalacja oprogramowania na nowym komputerze
    (na życzenie połączymy się me zrobimy to za Ciebie),
  • konfiguracja e-podpisu w programie Płatnik,
  • konfiguracja przeglądarki internetowej pod aukcje elektroniczne,
  • rozwiązywanie problemów związanych m.in. z brakiem kluczy nadrzędnych, certyfikatów, sterowników 3PKCS,
  • pomoc związana z kodami PIN, PUK (zmiana kodu PIN, odzyskanie kodu PUK),
  • pomoc w wysyłce deklaracji VAT do US (m.in. w programach e-Deklaracje, e-mikrofirma, fillUp),
  • asysta przy wysyłaniu sprawozdania finansowego.
    To wszystko jest możliwe całkowicie zdalnie, za sprawą aplikacji TeamViewer.

OPINIE

Nasi klienci:

Elżbieta Niesłuchowska

Pan Michał pojawił się punktualnie. W bardzo miły i przystępny sposób wszystko wytłumaczył. Przesympatyczne oraz rzeczowe spotkanie. Oceniam 10/10! Zdecydowanie rekomenduję współpracę!

Tomasz Tronina

Bardzo profesjonalna i rzetelna obsługa, punktualność i kultura osobista. Pełen profesjonalizm. Dziękuję za współpracę.

Małgosia Szadkowska

Firma rzetelna, dzała szybko i bezboleśnie :) Profesjonalna obsługa klienta, zwłaszcza niezwykle pomocny i kompetentny Pan Bartłomiej Bokota. Polecam!

Nasz podpis elektroniczny wybrali

Kontakt

Dominik Knop

tel. (+48) 22 398 43 46
email: dominik.k@esign.pl

Formularz kontaktowy:

    Akceptuję regulamin Przeczytaj regulamin

    Przesłane informacje są szyfrowane i w pełni bezpieczne. Przesłanie danych kontaktowych za pomocą powyższego Formularza kontaktowego jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Super Savers Sp. z o.o. w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania usługi przez Spółkę w sposób zgodny z Polityką prywatności.

    Nie masz czasu wypełniać formularza?
    Zadzwoń, a pomożemy

    699 585 770