/Podpis elektroniczny Stawiguda
Podpis elektroniczny Stawiguda2019-02-14T14:29:59+01:00

Dlaczego potrzebujesz kwalifikowanego podpisu elektronicznego?

Od dn. 18.10.2018r. postępowania w sprawie zamówień publicznych prowadzone są w formie elektronicznej. Oznacza, to że jeśli jesteś zainteresowany uzyskaniem zamówień publicznych, musisz złożyć swoją ofertę w formie elektronicznej.

Prawo zamówień publicznych oraz akty wykonawcze do ustawy wymagają, aby dokumenty składane w postępowaniu opatrzone zostały kwalifikowanymi podpisami elektronicznymi przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy.

Jak wygląda forma i sposób złożenia oferty po 18 kwietnia 2018 roku?

Forma i sposób złożenia ofert są każdorazowo określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pamiętaj, nie ma jednej uniwersalnej procedury, to zamawiający decyduje o warunkach składania ofert.

Znajdź w SIWZ informację, jaką drogą powinna być złożona Twoja oferta.

Podpisanie oferty wymaga e-podpisu. Za chwilę dowiesz się jak go zdobyć.

Sprawdź, czy podmioty, których oświadczenia będą Ci potrzebne dysponują podpisem elektronicznym.

Wypełnione, podpisane, spakowane i zaszyfrowane oferty prześlij we wskazany sposób do zamawiającego.

WARIANTY

Wiesz, że potrzebujesz aktywacji podpisu?

To jednorazowe spotkanie doradcy eSIGN z klientem,
które trwa średnio 30 minut. Składa się na niego:

1. Indywidualne stworzenie umowy pod konkretnego klienta i specyfikę jego potrzeb.
2. Szybka i profesjonalna obsługa u klienta w jego firmie lub domu.
3. Szkolenie z obsługi e-podpisu w usłudze premium lub flextime.

U nas masz aż 3 warianty

USŁUGA FLEXTIME
e-podpis w 30 minut
(nawet po godzinach pracy)

NOWOŚĆ
USŁUGA PREMIUM
e-podpis w 30 minut
(u klienta na miejscu)
USŁUGA EKSPRES
e-podpis w 24 godziny
Elastyczne godziny obsługi klienta
Praktyczne szkolenie
Telefoniczna pomoc techniczna przez 2 lata
Rejestracja certyfikatu na karcie
Instalacja oprogramowania
Osobisty opiekun klienta
Wysłanie umowy przez esign
Potwierdzenie tożsamości
Przygotowanie umowy
Dojazd do klienta
USŁUGA FLEXTIME
e-podpis w 30 minut
(nawet po godzinach pracy)

NOWOŚĆ
Elastyczne godziny obsługi klienta
Praktyczne szkolenie
Rejestracja certyfikatu na karcie
Instalacja oprogramowania
Telefoniczna pomoc techniczna przez 2 lata
Osobisty opiekun klienta
Wysłanie umowy przez esign
Potwierdzenie tożsamości
Przygotowanie umowy
Dojazd do klienta
USŁUGA PREMIUM
e-podpis w 30 minut
(u klienta na miejscu)
Praktyczne szkolenie
Rejestracja certyfikatu na karcie
Instalacja oprogramowania
Telefoniczna pomoc techniczna przez 2 lata
Osobisty opiekun klienta
Wysłanie umowy przez esign
Potwierdzenie tożsamości
Przygotowanie umowy
Dojazd do klienta
USŁUGA ESKPRES
e-podpis w 24 godziny
Osobisty opiekun klienta
Wysłanie umowy przez esign
Potwierdzenie tożsamości
Przygotowanie umowy
Dojazd do klienta

TYLKO DLA NASZYCH KLIENTÓW DODATKOWE MATERIAŁY W WERSJI ELEKTRONICZNEJ (PDF) O WARTOŚCI 150 ZŁ – GRATIS!
Aby je otrzymać, zgłoś się do doradcy!

Który zestaw będzie dla Ciebie lepszy?

SimplySign

2 LATA – 399 ZŁ NETTO


Dowiedz się więcej



  • Wybrany przez 79% klientów w 2019 roku.
  • Podpis zawsze przy Tobie (w telefonie, tablecie)
  • Łatwa w użyciu technologia mobilna
  • Szybkie wdrożenie podpisu

DODATKOWE INFORMACJE:

  • Znacznik czasu: 120 000/2 lata
  • Okres ważności usługi: 24 miesiące
  • W przeliczeniu koszt miesięczny: 16,63 zł netto
logo-wspierany-przez-adobelogo-certum

Zestaw Mini

2 LATA – 349 ZŁ NETTO


Przejdź do formularza



  • Dopasowane do użytku przez jedną osobę
  • Kompaktowe rozmiary

W SKŁAD ZESTAWU WCHODZĄ:

  • Karta kryptograficzna mini (wielkość karty do smartfona)
  • Czytnik kart mini (jak pendrive, model ACR39T-A1 USB)
  • Oprogramowanie do obsługi karty, podpisywania me weryfikacji dokumentów
  • Kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk /miesiąc)
  • Certyfikat kwalifikowany Certum jest jedynym w Polsce automatycznie rozpoznawanym jako zaufany w programach ADOBE (np. Adobe Reader)
logo-wspierany-przez-adobelogo-certum

TROCHĘ O NAS

Dlaczego my?

Rozsądni przedsiębiorcy wiedzą, jak oszczędzać pieniądze. My każdego dnia im w tym pomagamy. W jaki sposób?
Od A do Z wdrażamy podpisy elektroniczne, współpracując zarówno z korporacjami, jak imałymi firmami, czy organami
państwowymi. Chcesz dołączyć do grona naszych zadowolonych klientów? Sprawdź, w jaki sposób możesz
wykorzystać podpis elektroniczny XXI w. u siebie.

Dowiedz się więcej

Sprawdzona firma

Oszczędzamy nerwy. Działamy sprawnie i konkretnie.

Od deski do deski

Kompleksowo załatwisz wszystko w jednym miejscu.

Wygodna płatność

Możesz zapłacić gotówką, kartą lub przelewem.

Autorytet

Ponad 9600 godzin spędzonych na wdrażaniu e-podpisów.

Ubezpieczenie

Twoje bezpieczeństwo gwarantowane sumą 1 000 000 zł.

DUMNIE WSPIERAMY

1% zysku przeznaczamy dla Domu Dziecka nr 2 w Warszawie

<24

Godziny

Zajęło nam wydanie
94% e-podpisów

7300+

Zadowolonych firm

W ostatnich
5 latach

12000+

Certyfikatów

Takie doświadczenie
daje pewność

OPINIE

Nasi klienci:

Marzena R.

Pan Arek, profesjonalizm w każdym calu. Cały proces przeprowadzony sprawnie me bez zarzutu. Pomoc zdalna w konfiguracji oprogramowania do przesyłki danych – bezcenna!! Brawo za pełen profesjonalizm oraz doskonałe podejście do klienta. Tak trzymać :) Dziękuję.

Piotr S.

To bardzo miłe spotkać prawdziwych fachowców. Pan Maciej Grendus w pełni profesjonalnie me niezwykle szybko przeprowadził mnie przez proces instalacji podpisu oszczędzając mi czasu me nerwów. Po prostu czapki z głów. Jeszcze raz bardzo dziękuję.

Paulina U.

Serdecznie podziękowania dla Asseco oraz eSIGN za nieodpłatne dostarczenie certyfikatu kwalifikowanego na 2 lata wraz z usługą wdrożenia i szkolenia w naszej Fundacji. Dzięki Państwu możemy teraz posługiwać się epodpisem.

ZAUFALI NAM

Kontakt

Tomasz Milewicz

tel. (+48) 500 450 333
email: tomek@esign.pl

Formularz kontaktowy:

Akceptuję regulamin Przeczytaj regulamin



Przesłane informacje są szyfrowane i w pełni bezpieczne. Przesłanie danych kontaktowych za pomocą powyższego Formularza kontaktowego jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Super Savers Sp. z o.o. w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania usługi przez Spółkę w sposób zgodny z Polityką prywatności.

Nie masz czasu wypełniać formularza?
Zadzwoń, a pomożemy

+48 732 083 870

+48 22 602 23 55

Brak komentarzy