Dlaczego potrzebujesz kwalifikowanego podpisu elektronicznego?

Posiadanie podpisu elektronicznego kwalifikowanego oznacza tak naprawdę wejście na nowy poziom biznesu. Sprostaj wymaganiom XXI wieku! Teraz to łatwe, bo wdrażamy/odnawiamy dla Ciebie e-podpisy!

ZUS, US, JPK – wszystkie formalności urzędowe są do załatwienia online z e-podpisem. Możesz podpisać dokumenty potrzebne do założenia firmy albo wysłać sprawozdanie finansowe do KRS bez wychodzenia z domu! Zobacz jakie to proste z bezpiecznym podpisem elektronicznym.

Skontaktuj się z naszym przedstawicielem:

Dominik Knop

tel. (+48) 22 398 43 46
email: dominik.k@esign.pl

Jak wygląda forma i sposób złożenia oferty po 18 kwietnia 2018 roku?

Forma i sposób złożenia ofert są każdorazowo określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pamiętaj, nie ma jednej uniwersalnej procedury, to zamawiający decyduje o warunkach składania ofert.

podpis elektroniczny poznań

Znajdź w SIWZ informację, jaką drogą powinna być złożona Twoja oferta.

Podpisanie oferty wymaga e-podpisu. Za chwilę dowiesz się jak go zdobyć.

Sprawdź, czy podmioty, których oświadczenia będą Ci potrzebne dysponują podpisem elektronicznym.

Wypełnione, podpisane, spakowane i zaszyfrowane oferty prześlij we wskazany sposób do zamawiającego.

Który zestaw będzie dla Ciebie lepszy?

iphone-epodpis

SimplySign

1008,00 1448,00  NETTOWybierz opcje


  • Wybrany przez 79% klientów w 2021 roku.
  • Podpis zawsze przy Tobie (w telefonie, tablecie)
  • Łatwa w użyciu technologia mobilna
  • Szybkie wdrożenie podpisu

DODATKOWE INFORMACJE:

  • Podpis mobilny w chmurze
  • Okres ważności usługi: 24 miesiące
  • W przeliczeniu koszt miesięczny: 15,79 zł netto
  • Oprogramowanie do obsługi podpisu, weryfikowania i podpisywania dokumentów
  • Kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk /miesiąc)
  • Certyfikat kwalifikowany Certum jest jedynym w Polsce automatycznie rozpoznawanym jako zaufany w programach ADOBE (np. Adobe Reader)
logo-wspierany-przez-adobe
logo-certum

Zestaw Mini

1008,00 1448,00  NETTOWybierz opcje


  • Dopasowane do użytku przez jedną osobę
  • Kompaktowe rozmiary

W SKŁAD ZESTAWU WCHODZĄ:

  • Karta kryptograficzna mini (wielkość karty do smartfona)
  • Czytnik kart mini (jak pendrive, model ACR39T-A1 USB)
  • Oprogramowanie do obsługi karty, podpisywania i weryfikacji dokumentów
  • Kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk /miesiąc)
  • Certyfikat kwalifikowany Certum jest jedynym w Polsce automatycznie rozpoznawanym jako zaufany w programach ADOBE (np. Adobe Reader)
logo-wspierany-przez-adobe
logo-certum

TROCHĘ O NAS

Dlaczego my?

Rozsądni przedsiębiorcy wiedzą, jak oszczędzać pieniądze. My każdego dnia im w tym pomagamy. W jaki sposób?
Od A do Z wdrażamy podpisy elektroniczne, współpracując zarówno z korporacjami, jak i małymi firmami, czy organami
państwowymi. Chcesz dołączyć do grona naszych zadowolonych klientów? Sprawdź, w jaki sposób możesz
wykorzystać podpis elektroniczny XXI w. u siebie.

Dowiedz się więcej
icon_dlaczego_my

Sprawdzona firma

Oszczędzamy nerwy. Działamy sprawnie i konkretnie.

icon_OD_DESKI_DO_DESKI_esign

Od deski do deski

Kompleksowo załatwisz wszystko w jednym miejscu.

icon_WYGODNA_PŁATNOŚĆ_esign

Wygodna płatność

Możesz zapłacić gotówką, kartą lub przelewem.

autorytet_esign

Autorytet

Ponad 10000 godzin spędzonych na wdrażaniu e-podpisów.

ubezpieczenie

Ubezpieczenie

Twoje bezpieczeństwo gwarantowane sumą 1 000 000 zł.

esign_icon_dumnie_wspieramy

DUMNIE WSPIERAMY

1% zysku przeznaczamy dla Domu Dziecka nr 2 w Warszawie

<24

Godziny

Zajęło nam wydanie
95% e-podpisów

14 000+

Zadowolonych firm

W ostatnich
9 latach

20 000+

Certyfikatów

Takie doświadczenie
daje pewność

OPINIE

Nasi klienci:

Elżbieta Niesłuchowska

Pan Michał pojawił się punktualnie. W bardzo miły i przystępny sposób wszystko wytłumaczył. Przesympatyczne oraz rzeczowe spotkanie. Oceniam 10/10! Zdecydowanie rekomenduję współpracę!

Tomasz Tronina

Bardzo profesjonalna i rzetelna obsługa, punktualność i kultura osobista. Pełen profesjonalizm. Dziękuję za współpracę.

Małgosia Szadkowska

Firma rzetelna, dzała szybko i bezboleśnie :) Profesjonalna obsługa klienta, zwłaszcza niezwykle pomocny i kompetentny Pan Bartłomiej Bokota. Polecam!

Nasz podpis elektroniczny wybrali

Kontakt

Dominik Knop

tel. (+48) 22 398 43 46
email: dominik.k@esign.pl

Formularz kontaktowy:

    Akceptuję regulamin Przeczytaj regulamin

    Przesłane informacje są szyfrowane i w pełni bezpieczne. Przesłanie danych kontaktowych za pomocą powyższego Formularza kontaktowego jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Super Savers Sp. z o.o. w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania usługi przez Spółkę w sposób zgodny z Polityką prywatności.

    Nie masz czasu wypełniać formularza?
    Zadzwoń, a pomożemy

    699 585 770