Dlaczego potrzebujesz kwalifikowanego podpisu elektronicznego?

Posiadanie podpisu elektronicznego kwalifikowanego oznacza tak naprawdę wejście na nowy poziom biznesu. Sprostaj wymaganiom XXI wieku! Teraz to łatwe, bo wdrażamy/odnawiamy dla Ciebie e-podpisy!

ZUS, US, JPK – wszystkie formalności urzędowe są do załatwienia online z e-podpisem. Możesz podpisać dokumenty potrzebne do założenia firmy albo wysłać sprawozdanie finansowe do KRS bez wychodzenia z domu! Zobacz jakie to proste z bezpiecznym podpisem elektronicznym.

Jak wygląda forma i sposób złożenia oferty po 18 kwietnia 2018 roku?

Forma i sposób złożenia ofert są każdorazowo określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pamiętaj, nie ma jednej uniwersalnej procedury, to zamawiający decyduje o warunkach składania ofert.

Znajdź w SIWZ informację, jaką drogą powinna być złożona Twoja oferta.

Podpisanie oferty wymaga e-podpisu. Za chwilę dowiesz się jak go zdobyć.

Sprawdź, czy podmioty, których oświadczenia będą Ci potrzebne dysponują podpisem elektronicznym.

Wypełnione, podpisane, spakowane i zaszyfrowane oferty prześlij we wskazany sposób do zamawiającego.

WARIANTY

Wiesz, że potrzebujesz aktywacji podpisu elektronicznego?

To jednorazowe spotkanie doradcy eSIGN z klientem, które trwa średnio 30 minut. Składa się na niego:

1. Indywidualne stworzenie umowy pod konkretnego klienta i specyfikę jego potrzeb. 2. Szybka i profesjonalna obsługa u klienta w jego firmie lub domu. 3. Szkolenie z obsługi e-podpisu w usłudze premium lub flextime.

U nas masz aż 3 warianty

USŁUGA FLEXTIME e-podpis w 30 minut (nawet po godzinach pracy)
NOWOŚĆ
USŁUGA PREMIUM e-podpis w 30 minut (u klienta na miejscu) USŁUGA EKSPRES e-podpis w 24 godziny
Elastyczne godziny obsługi klienta
Praktyczne szkolenie
Telefoniczna pomoc techniczna przez 2 lata
Rejestracja certyfikatu na karcie
Instalacja oprogramowania
Osobisty opiekun klienta
Wysłanie umowy przez esign
Potwierdzenie tożsamości
Przygotowanie umowy
Dojazd do klienta
USŁUGA FLEXTIME e-podpis w 30 minut (nawet po godzinach pracy)
NOWOŚĆ
Elastyczne godziny obsługi klienta
Praktyczne szkolenie
Rejestracja certyfikatu na karcie
Instalacja oprogramowania
Telefoniczna pomoc techniczna przez 2 lata
Osobisty opiekun klienta
Wysłanie umowy przez esign
Potwierdzenie tożsamości
Przygotowanie umowy
Dojazd do klienta
USŁUGA PREMIUM e-podpis w 30 minut (u klienta na miejscu)
Praktyczne szkolenie
Rejestracja certyfikatu na karcie
Instalacja oprogramowania
Telefoniczna pomoc techniczna przez 2 lata
Osobisty opiekun klienta
Wysłanie umowy przez esign
Potwierdzenie tożsamości
Przygotowanie umowy
Dojazd do klienta
USŁUGA ESKPRES e-podpis w 24 godziny
Osobisty opiekun klienta
Wysłanie umowy przez esign
Potwierdzenie tożsamości
Przygotowanie umowy
Dojazd do klienta

TYLKO DLA NASZYCH KLIENTÓW DODATKOWE MATERIAŁY W WERSJI ELEKTRONICZNEJ (PDF) O WARTOŚCI 150 ZŁ – GRATIS! Aby je otrzymać, zgłoś się do doradcy!

Który zestaw będzie dla Ciebie lepszy?

iphone-epodpis

SimplySign

2 LATA – 389 ZŁ NETTO 3 LATA – 549 ZŁ NETTO


Dowiedz się więcej



  • Wybrany przez 79% klientów w 2019 roku.
  • Podpis zawsze przy Tobie (w telefonie, tablecie)
  • Łatwa w użyciu technologia mobilna
  • Szybkie wdrożenie podpisu

DODATKOWE INFORMACJE:

  • Podpis mobilny w chmurze
  • Okres ważności usługi: 24 miesiące
  • W przeliczeniu koszt miesięczny: 15,79 zł netto
  • Oprogramowanie do obsługi podpisu, weryfikowania i podpisywania dokumentów
  • Kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk /miesiąc)
  • Certyfikat kwalifikowany Certum jest jedynym w Polsce automatycznie rozpoznawanym jako zaufany w programach ADOBE (np. Adobe Reader)
logo-wspierany-przez-adobelogo-certum
elektroniczny-podpis

Zestaw Mini

2 LATA – 389 ZŁ NETTO 3 LATA – 549 ZŁ NETTO


Przejdź do formularza



  • Dopasowane do użytku przez jedną osobę
  • Kompaktowe rozmiary

W SKŁAD ZESTAWU WCHODZĄ:

  • Karta kryptograficzna mini (wielkość karty do smartfona)
  • Czytnik kart mini (jak pendrive, model ACR39T-A1 USB)
  • Oprogramowanie do obsługi karty, podpisywania i weryfikacji dokumentów
  • Kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk /miesiąc)
  • Certyfikat kwalifikowany Certum jest jedynym w Polsce automatycznie rozpoznawanym jako zaufany w programach ADOBE (np. Adobe Reader)
logo-wspierany-przez-adobelogo-certum

TROCHĘ O NAS

Dlaczego my?

Rozsądni przedsiębiorcy wiedzą, jak oszczędzać pieniądze. My każdego dnia im w tym pomagamy. W jaki sposób? Od A do Z wdrażamy podpisy elektroniczne, współpracując zarówno z korporacjami, jak i małymi firmami, czy organami państwowymi. Chcesz dołączyć do grona naszych zadowolonych klientów? Sprawdź, w jaki sposób możesz wykorzystać podpis elektroniczny XXI w. u siebie.

Dowiedz się więcej
icon_dlaczego_my

Sprawdzona firma

Oszczędzamy nerwy. Działamy sprawnie i konkretnie.

icon_OD_DESKI_DO_DESKI_esign

Od deski do deski

Kompleksowo załatwisz wszystko w jednym miejscu.

icon_WYGODNA_PŁATNOŚĆ_esign

Wygodna płatność

Możesz zapłacić gotówką, kartą lub przelewem.

autorytet_esign

Autorytet

Ponad 10000 godzin spędzonych na wdrażaniu e-podpisów.

ubezpieczenie

Ubezpieczenie

Twoje bezpieczeństwo gwarantowane sumą 1 000 000 zł.

esign_icon_dumnie_wspieramy

DUMNIE WSPIERAMY

1% zysku przeznaczamy dla Domu Dziecka nr 2 w Warszawie

<24

Godziny

Zajęło nam wydanie 94% e-podpisów

10000+

Zadowolonych firm

W ostatnich 6 latach

15000+

Certyfikatów

Takie doświadczenie daje pewność

OPINIE

Nasi klienci:

Anna P.

Polecam całkowicie firmę eSIGN- elastyczni, pomocni oraz szybcy w działaniu. Są w stanie wykonać każde pilne zlecenie w ciągu dosłownie chwili – łącznie z załatwieniem i wyrobieniem wszystkiego na miejscu u szefa za granicą :). Polecam cały zespół – wszyscy pomocni, profesjonalni i co najważniejsze – skuteczni. Customer service na światowym poziomie!

Wojtek R. Grupa Marketingowa TAI

Bardzo profesjonalna obsługa na miejscu u klienta (w naszym przypadku biuro). Fachowo, sprawnie z zaangażowaniem, szkoleniem praktycznym i w miłej atmosferze. Szczególnie polecam Pana Macieja Grendusa, z którym już 2 razy załatwialiśmy kwestie związane z podpisami kwalifikowanymi:)

Iwona P.

Miałam ogromną przyjemność współpracy z p. Moniką, która wykazała się nie tylko pełnym profesjonalizmem, chęcią pomocy, dyspozycyjnością w każdym czasie, ale także ujmującą kulturą osobistą. Życzyłabym sobie więcej takich doświadczeń w życiu zawodowym. Polecam ogromnie i pozdrawiam!

ZAUFALI NAM

Kontakt

Tomasz Milewicz

tel. (+48) 500 450 333
email: tomek@esign.pl

Formularz kontaktowy:

Akceptuję regulamin Przeczytaj regulamin



Przesłane informacje są szyfrowane i w pełni bezpieczne. Przesłanie danych kontaktowych za pomocą powyższego Formularza kontaktowego jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Super Savers Sp. z o.o. w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania usługi przez Spółkę w sposób zgodny z Polityką prywatności.

Nie masz czasu wypełniać formularza?
Zadzwoń, a pomożemy

+48 732 083 870

+48 22 602 23 55