Dlaczego potrzebujesz kwalifikowanego podpisu elektronicznego?
Od dn. 18.10.2018r. postępowania w sprawie zamówień publicznych prowadzone są w formie elektronicznej. Oznacza, to że jeśli jesteś zainteresowany uzyskaniem zamówień publicznych, musisz złożyć swoją ofertę w formie elektronicznej.
Prawo zamówień publicznych oraz akty wykonawcze do ustawy wymagają, aby dokumenty składane w postępowaniu opatrzone zostały kwalifikowanymi podpisami elektronicznymi przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy.
Jak wygląda forma i sposób złożenia oferty po 18 kwietnia 2018 roku?
Forma i sposób złożenia ofert są każdorazowo określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pamiętaj, nie ma jednej uniwersalnej procedury, to zamawiający decyduje o warunkach składania ofert.

Znajdź w SIWZ informację, jaką drogą powinna być złożona Twoja oferta.

Podpisanie oferty wymaga e-podpisu. Za chwilę dowiesz się jak go zdobyć.

Sprawdź, czy podmioty, których oświadczenia będą Ci potrzebne dysponują podpisem elektronicznym.

Wypełnione, podpisane, spakowane i zaszyfrowane oferty prześlij we wskazany sposób do zamawiającego.
WARIANTY
Wiesz, że potrzebujesz aktywacji podpisu?
To jednorazowe spotkanie doradcy eSIGN z klientem,
które trwa średnio 30 minut. Składa się na niego:
1. Indywidualne stworzenie umowy pod konkretnego klienta i specyfikę jego potrzeb.
2. Szybka i profesjonalna obsługa u klienta w jego firmie lub domu.
3. Szkolenie z obsługi e-podpisu w usłudze premium lub flextime.
U nas masz aż 3 warianty
USŁUGA FLEXTIME e-podpis w 30 minut (nawet po godzinach pracy) NOWOŚĆ
|
USŁUGA PREMIUM e-podpis w 30 minut (u klienta na miejscu) |
USŁUGA EKSPRES e-podpis w 24 godziny |
|
Elastyczne godziny obsługi klienta | ![]() |
||
Praktyczne szkolenie | ![]() |
![]() |
|
Telefoniczna pomoc techniczna przez 2 lata | ![]() |
![]() |
|
Rejestracja certyfikatu na karcie | ![]() |
![]() |
|
Instalacja oprogramowania | ![]() |
![]() |
|
Osobisty opiekun klienta | ![]() |
![]() |
![]() |
Wysłanie umowy przez esign | ![]() |
![]() |
![]() |
Potwierdzenie tożsamości | ![]() |
![]() |
![]() |
Przygotowanie umowy | ![]() |
![]() |
![]() |
Dojazd do klienta | ![]() |
![]() |
![]() |
USŁUGA FLEXTIME e-podpis w 30 minut (nawet po godzinach pracy) NOWOŚĆ
|
|
Elastyczne godziny obsługi klienta | ![]() |
Praktyczne szkolenie | ![]() |
Rejestracja certyfikatu na karcie | ![]() |
Instalacja oprogramowania | ![]() |
Telefoniczna pomoc techniczna przez 2 lata | ![]() |
Osobisty opiekun klienta | ![]() |
Wysłanie umowy przez esign | ![]() |
Potwierdzenie tożsamości | ![]() |
Przygotowanie umowy | ![]() |
Dojazd do klienta | ![]() |
USŁUGA PREMIUM e-podpis w 30 minut (u klienta na miejscu) |
|
Praktyczne szkolenie | ![]() |
Rejestracja certyfikatu na karcie | ![]() |
Instalacja oprogramowania | ![]() |
Telefoniczna pomoc techniczna przez 2 lata | ![]() |
Osobisty opiekun klienta | ![]() |
Wysłanie umowy przez esign | ![]() |
Potwierdzenie tożsamości | ![]() |
Przygotowanie umowy | ![]() |
Dojazd do klienta | ![]() |
USŁUGA ESKPRES e-podpis w 24 godziny |
|
Osobisty opiekun klienta | ![]() |
Wysłanie umowy przez esign | ![]() |
Potwierdzenie tożsamości | ![]() |
Przygotowanie umowy | ![]() |
Dojazd do klienta | ![]() |
TYLKO DLA NASZYCH KLIENTÓW DODATKOWE MATERIAŁY W WERSJI ELEKTRONICZNEJ (PDF) O WARTOŚCI 150 ZŁ – GRATIS!
Aby je otrzymać, zgłoś się do doradcy!
Który zestaw będzie dla Ciebie lepszy?

SimplySign
2 LATA – 399 ZŁ NETTO
- Wybrany przez 79% klientów w 2019 roku.
- Podpis zawsze przy Tobie (w telefonie, tablecie)
- Łatwa w użyciu technologia mobilna
- Szybkie wdrożenie podpisu
DODATKOWE INFORMACJE:
- Znacznik czasu: 120 000/2 lata
- Okres ważności usługi: 24 miesiące
- W przeliczeniu koszt miesięczny: 16,63 zł netto




Zestaw Mini
2 LATA – 349 ZŁ NETTO
- Dopasowane do użytku przez jedną osobę
- Kompaktowe rozmiary
W SKŁAD ZESTAWU WCHODZĄ:
- Karta kryptograficzna mini (wielkość karty do smartfona)
- Czytnik kart mini (jak pendrive, model ACR39T-A1 USB)
- Oprogramowanie do obsługi karty, podpisywania me weryfikacji dokumentów
- Kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk /miesiąc)
- Certyfikat kwalifikowany Certum jest jedynym w Polsce automatycznie rozpoznawanym jako zaufany w programach ADOBE (np. Adobe Reader)



TROCHĘ O NAS
Dlaczego my?
Rozsądni przedsiębiorcy wiedzą, jak oszczędzać pieniądze. My każdego dnia im w tym pomagamy. W jaki sposób?
Od A do Z wdrażamy podpisy elektroniczne, współpracując zarówno z korporacjami, jak imałymi firmami, czy organami
państwowymi. Chcesz dołączyć do grona naszych zadowolonych klientów? Sprawdź, w jaki sposób możesz
wykorzystać podpis elektroniczny XXI w. u siebie.

Sprawdzona firma
Oszczędzamy nerwy. Działamy sprawnie i konkretnie.

Od deski do deski
Kompleksowo załatwisz wszystko w jednym miejscu.

Wygodna płatność
Możesz zapłacić gotówką, kartą lub przelewem.

Autorytet
Ponad 9600 godzin spędzonych na wdrażaniu e-podpisów.

Ubezpieczenie
Twoje bezpieczeństwo gwarantowane sumą 1 000 000 zł.

DUMNIE WSPIERAMY
1% zysku przeznaczamy dla Domu Dziecka nr 2 w Warszawie
<24
Godziny
Zajęło nam wydanie
94% e-podpisów
7300+
Zadowolonych firm
W ostatnich
5 latach
12000+
Certyfikatów
Takie doświadczenie
daje pewność
Wsparcie techniczne
Łatwa me szybka pomoc od eSIGN przez aplikację TeamViewer
Przerastają Cię kwestie techniczne me potrzebujesz wsparcia?
A może nie chcesz tracić czasu me wolisz, aby ktoś zrobił wszystko za Ciebie?

Każdemu z naszych klientów gwarantujemy kompleksowe wsparcie techniczne. Nie tylko wyjaśniamy najbardziej zawiłe kwestie, ale również prowadzimy za rękę przy konfiguracji poszczególnych usług.

Dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu możemy łatwo połączyć się z Twoim komputerem. To pozwoli nam skutecznie pomóc ci przy całym procesie instalacji, zupełnie tak, jakby nasz asystent siedział koło Ciebie przy biurku, na fotelu obok.

Następnie krok po kroku przeprowadzimy pełną konfigurację usług związanych z kwalifikowanym podpisem elektronicznym. To wszystko jest możliwe całkowicie zdalnie, za sprawą aplikacji TeamViewer. Skąd ją wziąć me jak jej używać?
Co możemy dla Ciebie zrobić w ramach wsparcia technicznego?
Nasi specjaliści pomogą Ci w takich sprawach jak:
- instalacja oprogramowania na nowym komputerze
(na życzenie połączymy się me zrobimy to za Ciebie), - konfiguracja e-podpisu w programie Płatnik,
- konfiguracja przeglądarki internetowej pod aukcje elektroniczne,
- rozwiązywanie problemów związanych m.in. z brakiem kluczy nadrzędnych, certyfikatów, sterowników 3PKCS,
- pomoc związana z kodami PIN, PUK (zmiana kodu PIN, odzyskanie kodu PUK),
- pomoc w wysyłce deklaracji VAT do US (m.in. w programach e-Deklaracje, e-mikrofirma, fillUp),
- asysta przy wysyłaniu sprawozdania finansowego.
To wszystko jest możliwe całkowicie zdalnie, za sprawą aplikacji TeamViewer.
OPINIE
Nasi klienci:
Marzena R.
Pan Arek, profesjonalizm w każdym calu. Cały proces przeprowadzony sprawnie me bez zarzutu. Pomoc zdalna w konfiguracji oprogramowania do przesyłki danych – bezcenna!! Brawo za pełen profesjonalizm oraz doskonałe podejście do klienta. Tak trzymać :) Dziękuję.
Piotr S.
To bardzo miłe spotkać prawdziwych fachowców. Pan Maciej Grendus w pełni profesjonalnie me niezwykle szybko przeprowadził mnie przez proces instalacji podpisu oszczędzając mi czasu me nerwów. Po prostu czapki z głów. Jeszcze raz bardzo dziękuję.
Paulina U.
Serdecznie podziękowania dla Asseco oraz eSIGN za nieodpłatne dostarczenie certyfikatu kwalifikowanego na 2 lata wraz z usługą wdrożenia i szkolenia w naszej Fundacji. Dzięki Państwu możemy teraz posługiwać się epodpisem.
ZAUFALI NAM
Kontakt

Katarzyna Hajdel
tel. (+48) 570 249 024
email: kasia@esign.pl

Konrad Hajdel
tel. (+48) 570 247 724
email: konrad@esign.pl
Formularz kontaktowy:
Brak komentarzy