/Paperless 3
Paperless 32019-08-20T18:14:55+02:00

Paperless Business
Mniej znaczy więcej

Dowiedz się więcej
Michał Chrobak

Paperless influencer, jeden z największych zwolennikików i propagatorów tej filozofii oraz skutecznej optymalizacji biznesu poprzez cyfrowe narzędzia.

Nie wyobraża sobie dzisiejszego świata biznesu bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego, a swoją wiedzę i doświadczenie konsekwentnie zamienia na cyfrowe produkty, usługi, które pomagają biznesom oszczędzać czas i pieniądze.

Filozofia Paperless

Biuro bez papieru

Twoje miejsce pracy bez zbędnych dokumentów papierowych to nie tylko wygoda i znaczna oszczędność, ale i dbałość o środowisko. Czysto, schludnie i ekonomicznie. Czyli nowocześnie! Bo tak naprawdę żadna filozofia, która nie pozwala żyć lepiej - nie ma znaczenia!

Zero waste

Zredukowanie liczby dokumentów papierowych i zastąpienie ich elektronicznymi to uproszczenie i przyspieszenie procesów zachodzących w Twojej firmie oraz korzyści dla naszego środowiska. Tworzenie kultury zero waste to wyraz troski o świat, w którym żyjemy.

Optymalizacja pracy

A co, jeśli powiedzielibyśmy, że możesz osiągnąć szczyt tego, co jesteś w stanie zrobić? Absolutnie wszystkie formalności zostają ograniczone czasowo do minimum, po to - żebyś mógł skupić się na tym, co jest dla Twojego biznesu najważniejsze!

Oszczędność 95% czasu

Czas to pieniądz, często się tak powtarza, ale czy udaje się poprawić wszystkie elementy, by wyciągnąć naukę, która popłaca? Załatwiaj formalności szybko, prosto i wygodnie. Zyskuj czas, który do tej pory uciekał między palcami i dokumentami.

Biuro bez papieru

Twoje miejsce pracy bez zbędnych dokumentów papierowych to nie tylko wygoda i znaczna oszczędność, ale i dbałość o środowisko. Czysto, schludnie i ekonomicznie. Czyli nowocześnie! Bo tak naprawdę żadna filozofia, która nie pozwala żyć lepiej - nie ma znaczenia!

Zero waste

Zredukowanie liczby dokumentów papierowych i zastąpienie ich elektronicznymi to uproszczenie i przyspieszenie procesów zachodzących w Twojej firmie oraz korzyści dla naszego środowiska. Tworzenie kultury zero waste to wyraz troski o świat, w którym żyjemy.

Optymalizacja pracy

A co, jeśli powiedzielibyśmy, że możesz osiągnąć szczyt tego, co jesteś w stanie zrobić? Absolutnie wszystkie formalności zostają ograniczone czasowo do minimum, po to - żebyś mógł skupić się na tym, co jest dla Twojego biznesu najważniejsze!

Oszczędność 95% czasu

Czas to pieniądz, często się tak powtarza, ale czy udaje się poprawić wszystkie elementy, by wyciągnąć naukę, która popłaca? Załatwiaj formalności szybko, prosto i wygodnie. Zyskuj czas, który do tej pory uciekał między palcami i dokumentami.

Kiedy warto pomyśleć o Paperless?

1

1

Gdy pochłaniają Cię czasochłonne procesy biznesowe o niskim poziomie automatyzmu

2

2

Kiedy chcesz zwiększyć poziom i czas obsługi klientów oraz partnerów biznesowych

3

3

Kiedy czas dostępu do potrzebnych dokumentów jest za długi

4

4

Kiedy raz po raz borykasz się z problemem zagubionej dokumentacji

5

5

Kiedy w firmie funkcjonuje kilka różnych zbiorów dokumentacyjnych

6

6

Kiedy zależy Ci na zredukowaniu kosztów zużycia papieru i wprowadzeniu kultury zero waste

Wymierne korzyści

cyfryzacja

Zamiast wydawać pieniądze i gromadzić
papiery na biurku, postaw na
redukcję kosztów poprzez cyfryzację i
rozwiązania Paperless.

mobile

Zamiast zwiększać liczbę dokumentów
papierowych w obiegu, popraw
bezpieczeństwo firmowych danych dzięki
zachowaniu ich w wersji elektronicznej.

zegar

Zamiast tracić czas na porządki z papierami
i wymyślanie nowych procedur, wprowadź
nową jakość w swojej firmie opartą na
Paperless.

dokumentacja

Zamiast dorzucać pracy związanej
z dokumentacją, ułatwij procesy wewnątrz
firmy i zwiększ sprzedaż swoich produktów
i usług.

Jak zastąpić długopis?


Elektroniczny obieg dokumentów w firmie to jedno z podstawowych rozwiązań spod znaku paperless. To wygodny i bezpieczny sposób kontaktowania się firm z klientami i urzędami.


E-dokumenty są tanie, nie wymagają drukowania
i archiwizowania, można je błyskawicznie przekazać do jednego lub wielu adresatów. Kwalifikowany podpis elektroniczny jest natomiast doskonałym narzędziem, które umożliwia identyfikację tożsamości osób lub podmiotów przesyłających dokumenty drogą elektroniczną, a wszystko bez wychodzenia z domu, czy firmy.

SimplySign

2 LATA – 399 ZŁ NETTO
3 LATA – 549 ZŁ NETTO

+ koszt aktywacji

  • Wybrany przez 79% klientów w 2019 roku
  • Podpis zawsze przy Tobie (w telefonie, tablecie)
  • Łatwa w użyciu technologia mobilna
  • Szybkie wdrożenie podpisu

Dowiedz się więcej



Dodatkowe informacje:
SimplySign 2 lata

  • Znacznik czasu: 120 000/2 lata
  • Okres ważności usługi: 24 miesiące
  • W przeliczeniu koszt miesięczny 16,63 zł netto

SimplySign 3 lata

  • Znacznik czasu: 180 000/3 lata
  • Okres ważności usługi: 36 miesięcy
  • W przeliczeniu koszt miesięczny 15,25 zł netto
Adobe eIDAS Asseco

Zalety

czas

Oszczędzasz czas i pieniądze, podpisując
dane w formie elektronicznej, skupiasz się
na tym co naprawdę ważne dla rozwoju
Twojego biznesu

email

Wygodnie i szybko komunikujesz się
z urzędami – dokumenty z e-podpisem mają
taką samą moc prawną, jak te podpisane
osobiście i wysłane tradycyjną pocztą.

telefon

Twoja firma staje się bardziej mobilna, bo
podpis elektroniczny pozwala finalizować
ważne projekty biznesowe bez wychodzenia
z biura.

uścisk dłoni

Zyskujesz pomoc profesjonalistów – każdy
zestaw do e-podpisu od eSIGN objęty jest
wsparciem technicznym, nawet poza
godzinami pracy biura.

Opinie

MARZENA R.


Pan Arek, profesjonalizm w każdym calu. Cały proces przeprowadzony sprawnie i bez zarzutu. Pomoc zdalna w konfiguracji oprogramowania do przesyłki danych – bezcenna!! Brawo za pełen profesjonalizm oraz doskonałe podejście do klienta. Tak trzymać :) Dziękuję.

MARZENA R.

PIOTR S.


To bardzo miłe spotkać prawdziwych fachowców. Pan Maciej Grendus w pełni profesjonalnie i niezwykle szybko przeprowadził mnie przez proces instalacji podpisu oszczędzając mi czasu i nerwów. Po prostu czapki z głów. Jeszcze raz bardzo dziękuję

PIOTR S.

PAULINA U.


Serdecznie podziękowania dla Asseco oraz eSIGN za nieodpłatne dostarczenie certyfikatu kwalifikowanego na 2 lata wraz z usługą wdrożenia i szkolenia w naszej Fundacji. Dzięki Państwu możemy teraz posługiwać się epodpisem.

PAULINA U.

Blog

W jakich sytuacjach podpis elektroniczny uratuje Ci życie?

Wyobraź sobie, że masz załatwić urzędową sprawę, od której zależy, czy Twoje dzieci dostaną coś lepszego, niż suchy chleb na śniadanie. Umiałbyś im spojrzeć w oczy i wytłumaczyć, że kolejny raz jedzą parówki, zamiast porządnego obiadu, bo odpowiednio wcześniej nie złożyłeś wniosku o 500+?

> Dowiedz się więcej 

Dlaczego warto podpisywać umowy i faktury elektronicznie?

Ile razy przyszło Ci czekać na egzemplarz umowy, zanim druga strona ją podpisała i odesłała? Być może sam otrzymałeś do podpisu umowę, którą Twój kontrahent podpisał elektronicznie, lecz Ty nie mogłeś odpowiedzieć tym samym i przyspieszyć całej procedury?

> Dowiedz się więcej 

30 zastosowań podpisu elektronicznego o których nie miałeś pojęcia. Numer 9 totalnie Cię zaskoczy!

Polska jest coraz bardziej elektroniczna, a podpis elektroniczny na dobre zagościł nie tylko w naszych firmach, czy instytucjach publicznych, ale także w naszych domach. Posiadasz e-podpis, lecz wykorzystujesz go tylko raz w miesiącu, bo nie wiesz, do czego jeszcze może się przydać?

> Dowiedz się więcej 

Kontakt

Bądź na bieżąco z ideą Paperless, aby otrzymywać wskazówki, jak optymalizować firmę,
oszcządzać czas i pieniądze, pozbywając się z niej papieru. Będziemy się z Tobą kontaktować
oczywiście tylko poprzez pocztę elektroniczną, zgodnie z duchem Paperless!

biuro@esign.pl      +48 22 602 23 55      +48 732 083 770

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych. Bez obawy, są u nas całkowicie bezpieczne zgodnie z zasadami RODO. Przeczytaj regulamin


Przesłane informacje są szyfrowane i w pełni bezpieczne. Przesłanie danych kontaktowych za pomocą powyższego Formularza kontaktowego jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Super Savers Sp. z o.o. w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania usługi przez Spółkę w sposób zgodny z Polityką prywatności.

Brak komentarzy