//Odnowienie podpisu elektronicznego

Odnowienie podpisu elektronicznego

Prawidłowe kroki aktywacji podpisu elektronicznego w eSIGN to

  1. Wybór rodzaju odnowienia (Standard – kodem aktywacyjnym we własnym zakresie, Ekspres – odnowienie zdalne przez doradcę eSIGN).
  2. Zakup odnowienia przez stronę odnowienie podpisu elektronicznego
  3. Odebranie e-maila z fakturą i kodem odnowienia / umówienie się na zdalne połączenie z doradcą eSIGN.
  4. Odnowienie podpisu kodem aktywacyjnym we własnym zakresie / odnowienie podpisu przez doradcę eSIGN.
  5. Wgranie podpisu na kartę we własnym zakresie / wgranie podpisu na kartę przez doradcę eSIGN.

 

2018-07-27T16:13:03+01:00
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Zgoda
(function() { var timeoutInSeconds = 0; setTimeout(function() { var s = document.createElement("script"); s.type = "text/javascript"; s.src = "https://code.tidio.co/curnsyaia04lpsb0pdrokwhbknlyyfco.js"; document.body.append(s); }, timeoutInSeconds * 1000); })();